Bezpieczne zakupy przez szybę… OknoPlus
W związku z epidemią koronawirusa w Polsce, dbając o zdrowie i komfort swoich klientów i pracowników, OknoPlus wprowadza #ZakupyPrzezSzybę. Nowe procedury przenoszą większość działań i kontaktów firmy do bezpiecznej strefy „online” oraz gwarantują dodatkowe zabezpieczenie realizacji zamówień.
Cały czas jesteśmy do Państwa dyspozycji
Konsultacje, prezentacja oferty, zamówienia... OknoPlus jest cały czas do dyspozycji klientów, kontrahentów i partnerów przez telefon, a także via e-mail, Skype i Messenger w standardowych godzinach pracy. Nie trzeba przychodzić do salonu, aby obejrzeć najnowsze propozycje okien. Sprzedawcy zapraszają na wirtualny spacer po wystawie z produktami, podczas którego pokazują ich wygląd, działanie, dostępne warianty... W trakcie takiej prezentacji odpowiadają też na wszystkie pytania i doradzają w wyborze najlepszych rozwiązań - wszystko tak samo, jak podczas osobistej wizyty w salonie. Po wirtualnym, skype'owym spotkaniu przysyłają dokumenty ze szczegółami technicznymi, wyceny, umowy etc. Jeśli coś wymaga doprecyzowania, dostępni są na messengerowym czacie, pod telefonem i mailem. Wszystkie zamówienia realizowane są w normalnym trybie. Od teraz jednak dodatkowo - dla lepszego samopoczucia klientów „w niepewnych czasach epidemii" - wprowadzona została specjalna procedura BEZPIECZNY ZAKUP OKIEN.
Nie musicie wstrzymywać budowy czy wymiany okien
W trosce o „biznesowy komfort" naszych klientów przygotowaliśmy coś specjalnego. BEZPIECZNY ZAKUP OKIEN to program opracowany z myślą o tych osobach, które planowały zakup stolarki okiennej tej wiosny lub latem, jednak wstrzymały swoje decyzje z uwagi na obecną sytuację gospodarczą spowodowaną epidemią i obawę o realizację inwestycji - mówi Mariusz Kudas - Doradca Klienta OknoPlus.
JAK TO DZIAŁA?
Składa się zamówienie u autoryzowanego przedstawiciela handlowego i wpłaca 100% zaliczki za zamówione okna. Kwota ta lokowana jest i „zamrażana" na specjalnie wyodrębnionym koncie. Po zaksięgowaniu wpłaty bank przesyła klientowi potwierdzenie jej dokonania, a OknoPlus natychmiast rozpoczyna realizację zamówienia. Pieniądze pozostają na tym koncie aż do momentu dostarczenia zamówionych produktów na budowę i/lub zakończenia ich montażu. Dopiero po tym, jak klient potwierdzi realizację zamówienia, wpłacone przez niego środki przesuwane są na właściwe konto OknoPlus. Dzięki takiej procedurze każdy klient zyskuje pewność, że niezależnie od zmian, jakie mogą obecnie zachodzić w branży budowlanej, jego pieniądze są całkowicie bezpieczne, a zamówienie zostanie zrealizowane.
Nadesłał:
netafora
|