Bidlab z tytułem Google Partners
Agencja mediowa Bidlab, zajmująca się pozyskiwaniem ruchu na stronach internetowych, otrzymała w lutym bieżącego roku tytuł Google Partners. Jest on przyznawany agencjom, które posiadają szeroką wiedzę w zakresie działań AdWords oraz cieszą się zaufaniem wśród klientów.
W 2013 roku Google stworzył program Google Partners, dzięki któremu agencje mogą znaleźć się w Wyszukiwarce Partnerów Google. Pozwala to reklamodawcom, korzystającym z wyszukiwarki, na znajdowanie firm, które pomagają im reklamować się w Internecie, a także usprawniają inne działania na stronie.
W lutym tytuł Google Partners uzyskała agencja mediowa Bidlab, zdając uprzednio szereg testów i uzyskując Certyfikat Google. Tytuł Google Partners przyznawany jest agencjom realizującym w wyszukiwarce wydatki na wysokim poziomie oraz wykazującym się wiedzą i umiejętnościami w zakresie AdWords. Kolejnym kryterium, które musi spełniać agencja otrzymująca to wyróżnienie, jest konieczność poszerzania grona klientów oraz zapewnianie im wzrostu przychodów.
Tytuł Google Partners jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, które umożliwi rozbudowanie oferty produktowej i usługowej Bidlab. To także naturalnym krok w rozwoju naszej agencji. Dzięki współpracy z Google stale poszerzamy kompetencje w zakresie realizacji efektywnych działań w Adwords, które teraz zostały potwierdzone otrzymanym wyróżnieniem. Kolejnym celem i krokiem na drodze rozwoju naszej agencji będzie ubieganie się o tytuł Premier Google Partners – mówi Tomasz Teodorczyk, CEO Bidlab.
Bidlab to agencja mediowa specjalizująca się w efektywnym pozyskiwaniu ruchu. Dzięki unikalnej strategii łączenia danych behawioralnych z dopasowanymi kontekstowo mediami, przy pogłębionej optymalizacji celów, Bidlab w istotny sposób obniża stratę mediową związaną z masowym zakupem reklamy display.
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|