Biedronka ponownie wspiera Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej
W dniach 26-27 lipca w Warszawie odbędą się II. Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej, w których weźmie udział blisko trzystu zawodników z całego świata, m.in. Niemiec, Holandii, Hiszpanii, Brazylii, Jordanii, Tajlandii, Mongolii czy Republiki Południowej Afryki.
II. Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej to międzynarodowe święto piłkarskie, którego uczestnikami są podopieczni domów dziecka wymagający wsparcia i pomocy. Dzieci przez cały rok przygotowują się do finałowych rozgrywek Mistrzostw Polski, by walczyć o zwycięstwo i grę w Mistrzostwach Świata. W ubiegłym roku Mistrzami Świata została Reprezentacja Polski. Nagrodę Fair Play za swoją postawę zdobyła drużyna Tajlandii, a drużyna z Argentyny roztańczyła całą Warszawę, pokazując jak się cieszyć z gry w piłkę.
Udział w rozgrywkach sprawia, że dzieci z całego świata stają się piłkarską rodziną i mają szansę rozwijać swoje pasje i umiejętności. Mistrzostwa te kształtują także osobowość młodych ludzi oraz budują wartościowe postawy.
Na zawodników, oprócz sportowej rywalizacji, czekać będą atrakcje, m.in. największy na świecie tort w kształcie piłki, konkursy z nagrodami, stoisko ze słodyczami oraz loteria. Nie zabraknie również gwiazd światowej piłki nożnej. Przy ulicy Łazienkowskiej, podczas pokazowego meczu Polska-Reszta Świata, z młodymi zawodnikami zagrają byli i obecni piłkarze z takich klubów jak Bayern Monachium, Real Saragossa, Juventus Turyn, FC Kaiserslautern, Bayer Leverkusen, Celtic FC, Austria Wiedeń, Legia Warszawa, Wisła Kraków.
Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie „Nadzieja na Mundial”. Od 2011 roku partnerem imprezy jest sieć sklepów Biedronka – Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski. Mistrzostwa odbędą się na Stadionie Wojska Polskiego w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 3. Wstęp dla kibiców w niedzielę od godz. 14:00. Informacje na temat Mistrzostw można znaleźć na stronie www.nadziejanamundial.pl.
Pierwsze Mistrzostwa Polski, które odbyły się w 2010 roku w ramach projektu „Nadzieja na Euro”, przerosły oczekiwania organizatorów – zaproszono zawodników z 25 placówek opiekuńczo-wychowawczych z całego kraju. W wyniku dużego zainteresowania, w kolejnych latach, formuła została rozszerzona o drużyny z całego świata. Łącznie w rozgrywkach udział wzięło ponad 1500 zawodników. Od 2013 roku Mistrzostwa Polski oraz Świata są organizowane w ramach akcji „Nadzieja na Mundial“.
Od 2011 roku działania Stowarzyszenia „Nadzieja na Mundial” wspiera sieć sklepów Biedronka, która oprócz pomocy finansowej, podczas trwania imprez zapewnia napoje i drobne przekąski dla zawodników. Sieć funduje także szereg nagród m.in. sprzęt elektroniczny.
Od 2010 r. marka Biedronka jest Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski i pozostanie nim przynajmniej do 2018 roku.
Nadesłał:
iwonamichalowska
|