BizTech autoryzowanym partnerem Bacula Systems


2013-02-13
BizTech Konsulting SA jest od lutego autoryzowanym partnerem szwajcarskiej firmy Bacula Systems SA, producenta open source-owych systemów klasy enterprise do tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych.

BizTech Konsulting SA został autoryzowanym partnerem firmy Bacula Systems SA i będzie zajmował się sprzedażą, implementacją oraz wsparciem technicznym rozwiązań z portfolio Bacula.

Bacula jest producentem i dostawcą rozwiązań do tworzenia kopii danych (tzw. backup) w 100% bazujących na otwartych standardach open source. Pierwsze wersje rozwiązań Bacula pojawiły się w 2002 roku i rozwój trwa nieprzerwanie do dziś. Rozwiązania Bacula Systems współpracują z wieloma systemami operacyjnymi m.in. Windows, Mac OS X, Linux i Unix.

Oprogramowanie Bacula przeznaczone jest dla dużych przedsiębiorstw (tzw. klasy Enterprise) i średnich firm, które potrzebują rozwiązań klasy enterprise, a jednocześnie ich budżety nie pozwalają na zakup rozwiązań komercyjnych.

Centrala firmy Bacula Systems znajduje się w Szwajcarii, a oddziały w USA, Holandii, Niemczech oraz we Francji.

„Dla wielu firm barierą stosowania rozwiązań bazujących na open source jest obawa przed brakiem wsparcia technicznego od twórcy oprogramowania, co wiąże się z koniecznością tworzenia własnego działu IT” – mówi Przemysław Blatkiewicz, Menadżer Produktu - Bezpieczeństwo Informacji. „Posiadana przez BizTech autoryzacja Bacula jest właśnie taką gwarancją dla naszych Klientów, tym bardziej, że jednocześnie mamy doświadczenie w implementacji i technicznym wsparciu komercyjnych systemów wielu producentów u różnych Klientów”.

 

BizTech Konsulting SA to doświadczony zespół specjalistów świadczący usługi informatyczne w następujących obszarach: konsulting, bezpieczeństwo, outsourcing IT, projekty infrastrukturalne, rozwiązania biznesowe – CRM i Help Desk, edukacja. Zespół BizTech Konsulting stanowi grupę wysokiej klasy specjalistów z wieloletnim doświadczeniem we współpracy z dużymi Klientami w zakresie implementacji systemów IT, wspomagających prowadzenie działalności. Doświadczenie poszczególnych pracowników firmy w realizacji projektów IT jest gwarancją osiągnięcia założonych celów organizacyjnych, funkcjonalnych i biznesowych w precyzyjnie określonym czasie i przy rozsądnej cenie.

Usługi BizTech Konsulting wyróżniają: kompetencje i duże doświadczenie pracowników; terminowość, skuteczność i elastyczność działania; proste i zrozumiałe rozwiązania funkcjonalnie dopasowane do potrzeb i możliwości użytkownika; niezawodność i bezpieczeństwo oferowanych systemów.

BizTech Konsulting posiada status: Microsoft Silver Partner, Symantec Silver Partner, Symantec Endpoint Management, Symantec Data Protection, Symantec Specialist Enterprise Security, Trend Micro Bronzer Partner, Dell Professional Services Partner, Oracle Certified Gold Partner w programie Oracle PartnerNetwork, Oracle Database 11g Specialized, Oracle Application Development Framework 11g, Oracle Education Reseller, Certyfikat „Zgodny z ECDL”, Centrum Egzaminacyjne ECDL-A, Laboratorium ECDL, Prometric Testing Center, Pearson VUE Authorized Test Center, EUCIP, KRYTERION Host Location, CERTIPORT Authorized Testing Center.

BizTech realizuje szkolenia w ramach funduszy ze środków unijnych. Szkolenia te, prowadzone w formie tradycyjnej lub e-Learningowej, przeznaczone są zarówno dla firm, jak i osób indywidualnych. BizTech stworzył dla swoich Klientów Portal Edukacyjny edu.biztech, który jest wielofunkcyjnym narzędziem do zarządzania projektami edukacyjnymi z wyodrębnioną platformą e-learningową. Zespół specjalistów BizTech Konsulting dokonał pierwszego w Polsce wdrożenia systemu wspomagającego zarządzanie relacjami z klientami Microsoft Business Solutions CRM w Fabryce Elementów Hydrauliki PONAR-Wadowice SA. BizTech wdrożył również Microsoft CRM w firmach: Axfarm, Internet Media Services, Konimpex, Medim, Onet Group, Polanowscy Nieruchomości, Reprograf. BizTech Konsulting był organizatorem XVIII Forum Teleinformatyki zatytułowanego „Polska w cyfrowej chmurze?”, które odbyło się w dniach 27-28 września 2012 roku w Miedzeszynie k/Warszawy.

 

Obsługa Prasowa i PR:

INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341/281A, 03-822 Warszawa Zbigniew Blewoński, mobile: (+48) 501 772 619, e-mail: zbigniew.blewonsk

Nadesłał:

INDALO

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl