BizTech Konsulting SA Złotym Partnerem ManageEngine
ManageEngine tworzy narzędzia do kompleksowego zarządzania systemami IT w firmach i instytucjach. Zdobycie kolejnego poziomu partnerstwa jest uznaniem kompetencji i ponad 6-letniego doświadczenia specjalistów BizTech w implementacji oraz wsparciu eksploatacyjnym rozwiązań ManageEngine u klientów.
ManageEngine firmy Zoho Corporation to narzędzia przeznaczone do rozwiązywania najbardziej nawet złożonych problemów, jakie mogą wystąpić w trakcie tworzenia i eksploatacji systemów IT. Oferta, która zapewnia optymalizację środowiska IT, jest bardzo szeroka: od zarządzania siecią i urządzeniami, po bezpieczeństwo oraz oprogramowanie ServiceDesk Plus. Elastyczność tych rozwiązań sprawia, że są one wykorzystywane w organizacjach różnej wielkości i mogą znaleźć zastosowanie w każdej dziedzinie gospodarki. Przy zarządzaniu swoim IT, rozwiązaniom ManageEngine zaufało ponad 180 000 organizacji w 190 krajach świata.
„Praktycznie wszystkim organizacjom, niezależnie od dziedziny, pandemia pokazała, jak istotne jest dziś nie tylko posiadanie, ale przede wszystkim elastyczne i efektywne zarządzanie systemami IT” - mówi Sławomir Chabros, Prezes Zarządu BizTech Konsulting SA. „Kluczowe są tu: bezpieczeństwo, elastyczność, efektywność i oczywiście szybkość reakcji osób odpowiedzialnych za informatykę. Oczekuje się dziś od nich działań wyprzedzających lub natychmiastowego, w czasie rzeczywistym, usunięcia problemów bez przerywania pracy całego systemu. Niezbędne są do tego sprawdzone rozwiązania – jakimi są np. narzędzia ManageEngine oraz doświadczenie zespołu je implementującego. Uzyskany właśnie tytuł Złotego Partnera ManageEngine jest potwierdzeniem naszych kompetencji, zdobytych na przestrzeni sześciu lat w ramach sprzedaży, wdrożeń i wsparcia powdrożeniowego”.
ManageEngine to dziesiątki narzędzi z zakresu m.in. bezpieczeństwa, analityki, wydajności, zdalnego dostępu do poszczególnych elementów systemu.
BizTech specjalizuje się w rozwiązaniach ManageEngine w ramach czterech obszarów:
· Środowisko Microsoft (ADSelfService Plus - zarządzanie hasłami tożsamości i samoobsługa IT, M365 Manager Plus - raportowanie, zarządzanie, monitorowanie).
· Help Desk (ServiceDesk Plus - oprogramowanie pomocy technicznej IT).
· Monitoring IT (NetFlow Analyzer - monitorowanie przepustowości i analiza ruchu w sieciach).
· Rozwiązania dla użytkowników końcowych (Desktop Central - sprawne zarządzanie komputerami stacjonarnymi i urządzeniami mobilnymi).Więcej na stronie: www.biztech.pl
Nadesłał:
INDALO
|