BizTrendy dla Call2Action


BizTrendy dla Call2Action
2009-01-31
Call2Action, nowa firma na rynku, działająca w strukturach ASM group, zastała narodzona przez miesięcznik Business Media. Tytuł BizTrendy przypadł jej w kategorii POS.

- To dla nas wyjątkowe podsumowanie roku. POS TV,  która jest stosunkowo nową formą marketingu w Polsce, od kilku lat z sukcesem rozwija się w Europie Zachodniej. Telewizja w miejscu sprzedaży daje wiele możliwości dotarcia do konsumenta. Śledzimy trendy na świecie i korygujemy nasze działania o nowinki z branży, dlatego ta nagroda wyjątkowo nas cieszy  - mówi Tomasz Sieniutycz, dyrektor biura reklamy Call2Action.

W kategori POS tytuł trafił również do Adsystem, ATS Display oraz Willson&Brown. Call2Action wśród nagrodzonych jest jedyną firmą zapewniającą systemem POS TV.

BizTrendy rozdano również w czterech innych kategoriach: artykuły promocyjne, Eventy/miejsca i po raz pierwszy Out-of-home.

Call2Action oferuje swoim klientom możliwość komunikacji marketingowej z wykorzystaniem POS TV, nowoczesnych nośników multimedialnych wykorzystujących technologię Digital Signage. Call2Action tworząc ofertę przygotowało także specjalistyczne oprogramowanie gwarantujące komfort prowadzenia kampanii i możliwości elastycznego zarządzania emisją. Dzięki GERONIMO Multimedia - własnej, unikalnej platformie do emisji i zarządzania kontentem, Call2Action może skutecznie prowadzić kampanie w całej sieci ekranów. Nośniki Call2Action, zgodnie ze strategią wysokiej efektywności, montowane są w strefach zwiększonej percepcji odbiorców: ciągach komunikacyjnych, popularnych sieciach handlowych, miejscach relaksu etc.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl