BLACK + FRUGO = kolorowe ferie na polskich stokach


BLACK + FRUGO = kolorowe ferie na polskich stokach
2012-01-18
Ruszyła akcja promocyjna napojów z portfolio firmy FoodCare. W czasie ferii zimowych, czyli od połowy stycznia aż do końca lutego FRUGO i BLACK obecne będą w największych polskich ośrodkach narciarskich, organizując eventy dla narciarzy i snowboardzistów oraz zachęcając do dobrej zabawy.

Aktywności BLACK kierowane do narciarzy odbywać się będą pod hasłem „Czarno na białym, czyli napędza mnie BLACK”.

W trakcie eventów hostessy zapraszać będą narciarzy do niewielkiego tuningu sprzętu, co pomoże uzyskać większą prędkość na stoku. Przy okazji będą także zachęcać do jazdy trasą BLACK, czyli czarnym szlakiem. Osoby, które podejmą wyzwanie skorzystają z darmowego smarowania nart, otrzymają puszki BLACK Energy Drink oraz specjalne wlepki „NAPĘDZA MNIE BLACK”. Narciarze oczekujący na udział w akcji będą mogli odpocząć na czarnych pufach w czarnej strefie BLACK.     

FRUGO stawia na sporty zimowe, dzięki którym można najpełniej wyrazić siebie, radość z jazdy, energię i niczym nieograniczoną swobodę, dlatego tej zimy strefy FRUGO zapraszać będą fanów snowboardu. W trakcie eventów instruktorzy zachęcać ich będą do doskonalenia jazdy i uczyć podstawowych technik skoków na desce. Przejazdy uczestników trasą specjalnie przygotowanego snowparku FRUGO zostaną zarejestrowane przez hostessy w technice slow motion (efekt spowolnionego czasu), co pozwoli instruktorom omówić błędy. Wszystkie filmiki trafią na stronę FRUGO oraz na fanpage marki na Facebooku. Dodatkową atrakcją kolorowej strefy FRUGO będzie prowadzona przez hostessy akcja „Kisielek za kapselek”, w której kapsel po napoju będzie wymieniany na gorący Słodki Kubek w wybranym przez uczestnika, ulubionym smaku FRUGO. Można go będzie zjeść siedząc na kolorowych pufach i obserwując ewolucje w snowparku FRUGO. Podobna akcja prowadzona będzie również w specjalnie obrandowanych skibusach. Tam kapslami od FRUGO można będzie płacić za przejazd.

„BLACK to energia, FRUGO to radość. Tej zimy łączą siły, by tegoroczne ferie na polskich stokach były naprawdę niezapomniane! Razem z naszymi konsumentami będziemy w miejscach ich wypoczynku, gwarantując energię i prawdziwie sportową radość by zima była naprawdę kolorowa.” – powiedziała Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.  

Akcja komunikowana będzie przy użyciu niestandardowych nośników takich, jak naklejki na krzesełkach wyciągów i w wagonikach kolejek górskich czy banery na dolnych i górnych stacjach wyciągów. Czarne trasy BLACK oznakowane będą tablicami „ostrzegawczymi” „Strefa szybkiej jazdy – trasa BLACK”, a o eventach BLACK & FRUGO informować będą plakaty na przystankach skibusów, w pobliżu stoków i parkingów oraz w restauracjach i pubach na terenie danej miejscowości.

Akcja prowadzona będzie od 13 stycznia do 29 lutego br. w Szczyrku (Skrzyczne), Wiśle (Stożek), Ustroniu (Czantoria), Zakopanem (Gubałówka), Murzasichlach (Małe Ciche), Bukowinie Tatrzańskiej (Rusin-SKI), Białce Tatrzańskiej (Kotylnica), Krynicy Zdroju (Jaworzyna Krynicka) oraz Ustrzykach Dolnych (Laworta). W tym okresie w każdej z lokalizacji eventy BLACK i FRUGO odbędą się trzykrotnie.

Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Wasze komentarze (1):

  • avatar
    malina , 2012-01-19 13:21:46

    wkradły Wam się małe błędy.. mówi się w Murzasichlu, a nie w Murzasichlach, a w Białce Tatrzańskiej znajduje się ośrodek narciarski Kotelnica, nie Kotylnica :)
    Pozdrawiam


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl