Black Point rozda atramentowe Oscary


Black Point rozda atramentowe Oscary
2012-01-20
"Super Produkt 2011” – tak nazywa się nietypowy konkurs, który organizuje firma Black Point. Zabawa jest adresowana do partnerów handlowych firmy, którzy wybiorą najlepszy produkt wprowadzony do oferty w 2011 roku.

Unikatowa zabawa to połączenie plebiscytu i konkursu. Organizuje ją Black Point - jeden z liderów na polskim rynku materiałów eksploatacyjnych do druku.

To plebiscyt, bo producent wytypował 5 tonerów i 5 atramentów, które stanęły do walki o tytuł ,,Super Produkt 2011”. Ale zarazem to też konkurs, bo głosujący na swoich faworytów partnerzy handlowi Black Pointa, stają do walki o nagrody – m.in. dwudniowy pobyt w jednym z luksusowych wrocławskich apartamentów.

- Nasi partnerzy na co dzień zajmują się dystrybucją i sprzedażą produktów marki Black Point, dlatego najlepiej wiedzą, co najbardziej odpowiada klientom i czym kierują się oni, dokonując wyboru. Ich opinia będzie cenna i fachowa, a głosy zdecydują, który atrament lub toner wprowadzony do oferty w ubiegłym roku okaże się najlepszy – mówi Kamila Yamasaki, prezes Black Point SA. Głosowanie odbywa się na stronie internetowej firmy pod adresem www.blackpoint.pl. Plebiscyt ,,Super Produkt 2011” potrwa do 20 lutego.

Najnowszy konkurs to już druga nietypowa akcja marketingowa, którą w ostatnich tygodniach zainicjował Black Point. Pod koniec minionego roku firma zorganizowała, kierowaną do użytkowników akcję „Zostań testerem – zgarnij drukarkę”. Wówczas, każdy, kto posiada własny sprzęt drukujący mógł zgłosić się do zabawy i przetestować materiały wrocławskiego producenta, a następnie bez cenzury ocenić je na Facebooku.

Black Point to jeden z największych producentów alternatywnych materiałów do druku w Polsce, który istnieje na rynku blisko 25 lat. Rocznie firma produkuje prawie milion kartridży, a w jej ofercie znajdują się materiały do kilkuset modeli urządzeń biurowych. Black Point dysponuje ponad 400 modelami tuszów do drukarek atramentowych oraz tonerów do drukarek laserowych. Producent swoje produkty sprzedaje za pośrednictwem dystrybutorów i sieci sprzedaży detalicznej w Polsce i za granicą. Eksportuje do Czech, na Słowację i Węgry oraz do krajów nadbałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia).   

Nadesłał:

Profitcomms

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl