BMC Software udoskonala BSM
Firma BMC Software reprezentowana w Polsce przez CompFort Meridian, poinformowała o udoskonaleniu dwóch filarów swojej platformy do zarządzania usługami biznesowymi (BSM): BMC Remedy IT Service Management (ITSM) Suite oraz bazy CMDB BMC Atrium.
Ściślejsza integracja pomiędzy podstawowymi technologiami BMC sprawia, że strategia Business Service Management jest łatwiejsza do implementowania w przedsiębiorstwach, które chcą dostosować swoje usługi IT do zmieniających się dynamicznie potrzeb biznesowych.
BMC Remedy ITSM 7.5 i BMC Atrium 7.5 dzięki wprowadzonym ulepszeniom mogą teraz realizować także takie funkcje, jak:
- Zarządzanie zmianami w infrastrukturze IT całego przedsiębiorstwa - BMC Remedy Change Management pozwala na kontrolę zmian sprzętowych i software'owych od fazy koncepcyjnej po wdrożenie. Automatyzacja procesu planowania, testowania i implementacji zmian minimalizuje błędy i pozwala osiągnąć poprawę skuteczności wprowadzanych zmian o 20 do 40%.
- Kontrola kosztów licencji oprogramowania - zaawansowane możliwości kontroli i audytu wykorzystania licencji oprogramowania oraz integracja z bazą danych zapewnia jednolity widok zasobów software'owych przedsiębiorstwa. Dzięki optymalizacji BMC Remedy Asset Management zapewnia także nadzór nad użytkowaniem licencji i może spowodować obniżenie kosztów eksploatacji oprogramowania o przynajmniej 10%.
- Utrzymanie "jednego źródła prawdy" w dynamicznym środowisku wirtualnym IT: Nowa platforma BMC Atrium automatycznie aktualizuje definicje usług biznesowych, nawet jeśli środowisko jest zwirtualizowane. Ujednolicony widok zarówno zasobów fizycznych jak i wirtualnych daje pewność, że każdy posługuje się aktualnymi i zgodnymi z rzeczywistością informacjami.
Jean-Pierre Garbani, wiceprezes i główny analityk Forrester Research, napisał w grudniowym raporcie pt. BSM 2.0: "Model BSM oparty jest na możliwości automatycznego wykrywania zależności pomiędzy aplikacjami i przechowywania ich w repozytorium, do którego mają dostęp narzędzia i rozwiązania do zarządzania IT. Więcej inteligencji i operatywności w IT pomaga obniżać koszty oraz zwiększać wydajność i niezawodność".
Więcej materiałów na temat nowych wersji rozwiązań BMC można znaleźć pod adresem: www.bmc.com/ITSM75.
Informacje o CompFort Meridian Polska:
CompFort Meridian Polska Sp. z o.o. działa na polskim rynku od 1 stycznia 1990 r. i zatrudnia ponad 110 osób, a w roku 2007 osiągnęła obroty przekraczające 76 milionów złotych. Jest dostawcą rozwiązań do zarządzania systemami informatycznymi, gwarantujących najwyższy poziom bezpieczeństwa, dostępności i wydajności. Firma od ponad 12 lat współpracuje z BMC Software mając najwyższy status Solution Elite Provider. Posiada również tytuł Platinum Partner firmy Symantec. Jest autoryzowanym przedstawicielem firm: Serena Software, Check Point Juniper Networks, RSA, WebSense, Tufin, SafeStone oraz IBM w zakresie systemów zSeries i DB2.
Więcej informacji o CompFort Meridian Polska można znaleźć pod adresem: www.compfort.pl.
Informacje o BMC Software
BMC Software jest wiodącym, globalnym dostawcą rozwiązań umożliwiających firmom automatyzacje IT i zarządzanie infrastrukturą informatyczną zgodnie z potrzebami biznesowymi. Zintegrowane w ramach strategii Busines Service Management (Zarządzanie Usługami Biznesowymi) rozwiązania BMC Software obejmują zarządzanie systemami korporacyjnymi, aplikacjami, bazami danych i usługami. Przychody BMC za cztery kwartały, zakończone 30 czerwca 2007 r., wyniosły około 1,6 miliarda USD. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.bmc.com
Nadesłał:
ap
|