Bo trzeba porównać


Bo trzeba porównać
2009-02-16
Taką potrzebę wśród użytkowników telefonów komórkowych dostrzegli pomysłodawcy opengsm.pl, pierwszego w Polsce symulatora internetowego, umożliwiającego dokładne i rzetelne porównanie ofert operatorów telefonii komórkowych.

„Bo trzeba porównać" - pod takim hasłem ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa opengsm.pl, mająca na celu poinformowanie o wprowadzeniu pierwszego w Polsce symulatora cen za połączenia pomiędzy wszystkimi dostępnymi na rynku operatorami telefonii komórkowych.

Głównym celem realizowanych działań promocyjnych jest zbudowanie świadomości istnienia serwisu oraz poinformowanie o wszystkich jego możliwościach i udogodnieniach dla użytkowników.

Oryginalna kampania reklamowa nowego portalu, obejmuje emisję reklam telewizyjnych, spotów radiowych, prasę oraz działania outdoorowe w największych miastach Polski. Uzupełnieniem komunikacji marketingowej w prasie, radiu i TV, jest kampania internetowa.

Opengsm.pl w swoim komunikacie podkreśla konieczność porównania ofert operatorów, w celu dopasowanie taryfy do indywidualnych potrzeb użytkownika telefonu.

Kampania adresowana jest do szerokiej grupy odbiorców, prezentując opengsm.pl jako właściwy wybór dla osób poszukujących najlepszej dla siebie taryfy oraz do wszystkich zainteresowanych szeroko pojętą tematyką telefonii komórkowej.

Promocja opengsm.pl połączona jest z działaniami Public Relations.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl