Bonair SA zaprasza na webinarium


2013-09-23
Seminarium online będzie dotyczyć możliwości modułu Honoraria do rozliczania płac i zarządzania pracownikami

15 października br. o godz. 10.00 odbędzie się bezpłatne seminarium online z zakresu możliwości modułu Honoraria, będącego częścią systemu Microsoft Dynamics AX 2012. Organizatorem wirtualnego spotkania jest firma Bonair SA - czołowy dostawca usług i rozwiązań informatycznych dla branży finansowej, organów administracji publicznej, przedsiębiorstw handlowych, przemysłowych i usługowych. Webinarium kierowane jest zarówno do obecnych partnerów firmy, którzy będą mieli okazję pogłębić swoją dotychczasową wiedzę w zakresie możliwości modułu oraz poznać nowe usprawnienia, jak i potencjalnych partnerów,  którzy dowiedzą się, w jaki sposób funkcjonalność usprawnia obszar kadrowo-płacowy, jak odnosi się do regulacji prawnych oraz w jaki sposób dopasowuje do wymagań klienta.


- Firmowe działy HR realizują wiele działań z zakresu rozliczania płac i zarządzania kadrą pracowników. Bez odpowiednich narzędzi informatycznych efektywne zarządzanie personelem i płacami jest obarczone dużym ryzykiem popełnienia błędów, a przy tym bardzo czasochłonne - komentuje Małgorzata Goszczycka, Bonair SA.

Moduł Honoraria w systemie Microsoft Dynamics AX 2012 wspiera przedsiębiorstwa w gromadzeniu i właściwym przetwarzaniu informacji o osobach aktualnie zatrudnionych, a także byłych pracownikach oraz zleceniobiorcach. Jego zadaniem jest również umożliwienie prowadzenia ewidencji nieobecności i czasu pracy, zarządzanie listami wypłat (naliczanie, edycja i księgowanie) oraz obsługa udzielania pożyczek dla pracowników i śledzenie stanu ich spłaty, jak również rejestrowanie umów-zleceń i umów o dzieło (w tym umów grupowych) oraz bieżące raportowanie. Parametryzowanie modułu w zakresie definiowania m.in. struktury organizacyjnej, składników płacowych, szablonów dekretowania płac oraz wielu innych danych słownikowych umożliwia szybkie dostosowanie do zmieniających się przepisów i indywidualnych potrzeb klienta. Honoraria wspomagają także działania okresowe typu: wystawianie formularzy PIT, komunikacja z programem Płatnik czy generowanie raportów z danymi do GUS.

Aby wziąć udział w webinarium, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny, który znajduje się na stronie http://www.bonair.com.pl/pl/Zostan-partnerem-wdrozeniowym-naszej-firmy.

***

 

Informacje o Bonair SA


Bonair SA jest czołowym dostawcą usług i rozwiązań informatycznych dla branży finansowej, organów administracji publicznej, przedsiębiorstw handlowych, przemysłowych i usługowych. Firma istnieje na rynku polskim od 1991 roku, dostarczając usługi z zakresu projektowania i tworzenia aplikacji dedykowanych, wdrażając rozwiązania wspierające zarządzanie klasy ERP, CRM i BI oraz systemy do monitorowania i optymalizacji produkcji (MES). Bonair SA prowadzi również działania w zakresie integracji aplikacyjnej i systemowej oraz dostarcza infrastrukturę sprzętowo-systemową (m.in. serwerową, dostępową i sieciową). Od 2004 roku firma posiada certyfikat ISO 9001:2008, a systemem zarządzania jakością objęte są wszystkie procesy w firmie. W biurach w Warszawie, Bydgoszczy, Łodzi, Szczecinie i Wrocławiu firma zatrudnia przeszło 140 osób, w tym wysoko wykwalifikowanych analityków, projektantów, konsultantów, programistów i inżynierów systemowych. Więcej informacji na stronie www.bonair.com.pl.

 

Kontakt:

Ilona Tyczyńska
Account Manager
Sigma International (Poland) LTD
Tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 147
Mobile: 668 492 521
e-mail: ilona.tyczynska@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl

Elżbieta Więckiewicz
Account Manager
Sigma International (Poland) LTD
Tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 108
Mobile: 668 368 804
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl