Bonair wdroży rozwiązanie do zarządzania pracami badawczo-rozwojowymi w firmie Krakodlew


2013-11-05
Krakodlew SA, jedna z czołowych polskich odlewni żeliwa szarego oraz sferoidalnego, zdecydowała się na zakup i implementację rozwiązania ERP – Microsoft Dynamics AX 2012 wraz z modułem AX Honoraria 2012 do zarządzania pracami badawczo-rozwojowymi.

Wdrożenie zrealizuje firma Bonair SA, specjalizująca się w dostarczaniu usług i rozwiązań informatycznych dla firm różnych sektorów gospodarczych. Prace wdrożeniowe rozpoczęły się 14 października br.

Kontrakt obejmuje zakup licencji Microsoft Dynamics AX 2012 wraz z abonamentem oraz licencji na moduł AX Honoraria 2012. Ponadto podpisano umowę serwisową na okres 3 lat.

- Wdrażane rozwiązania umożliwią firmie Krakodlew SA lepsze zarządzanie w obszarze prac badawczo-rozwojowych, jak również działań operacyjnych - komentuje Piotr Towarek Dyrektor Działu Rozwiązań Biznesowych Bonair SA. - Dynamics AX i moduł AX Honoraria oferują zaawansowane funkcjonalności, które pozwolą na utworzenie zintegrowanej bazy technologicznej i funkcjonalnej dla dalszego długoterminowego procesu informatyzacji Krakodlew. Wdrożenie Dynamics AX pozwoli również na zwiększenie dostępności i spójności danych udostępnianych pracownikom wraz z usprawnieniem przepływu informacji i dokumentów pomiędzy uczestnikami procesów badawczych i biznesowych.

***

Informacje o Bonair SA

Bonair SA jest czołowym dostawcą usług i rozwiązań informatycznych dla branży finansowej, organów administracji publicznej, przedsiębiorstw handlowych, przemysłowych i usługowych. Firma istnieje na rynku polskim od 1991 roku, dostarczając usługi z zakresu projektowania i tworzenia aplikacji dedykowanych, wdrażając rozwiązania wspierające zarządzanie klasy ERP, CRM i BI oraz systemy do monitorowania i optymalizacji produkcji (MES). Bonair SA prowadzi również działania w zakresie integracji aplikacyjnej i systemowej oraz dostarcza infrastrukturę sprzętowo-systemową (m.in. serwerową, dostępową i sieciową). Od 2004 roku firma posiada certyfikat ISO 9001:2008, a systemem zarządzania jakością objęte są wszystkie procesy w firmie. W biurach w Warszawie, Bydgoszczy, Łodzi, Szczecinie i Wrocławiu firma zatrudnia przeszło 140 osób, w tym wysoko wykwalifikowanych analityków, projektantów, konsultantów, programistów i inżynierów systemowych. Więcej informacji na stronie www.bonair.com.pl.

Kontakt:

Ilona Tyczyńska
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: ilona.tyczynska@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl

Elżbieta Więckiewicz
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl