Bonair wdroży system do obsługi likwidacji szkód w krakowskim MPK


2013-10-21
Przedmiotem umowy jest dostarczenie autorskiej platformy CasePro do obsługi procesów biznesowych i zamodelowanie na niej obsługi procesu likwidacji szkody.

Firma Bonair SA wygrała przetarg na wdrożenie systemu do obsługi procesu likwidacji szkód w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym SA w Krakowie. Przedmiotem umowy jest dostarczenie autorskiej platformy CasePro do obsługi procesów biznesowych i zamodelowanie na niej obsługi procesu likwidacji szkody.


System CasePro jest kompleksowym rozwiązaniem klasy BPM (ang. Business Proces Management) wspierającym procesy biznesowe, w szczególności związane z automatyzacją pozyskiwania, weryfikacji, procesowania, przechowywania i raportowania danych. Rozwiązanie obejmuje warstwę projektową (definiowanie i parametryzowanie procesów biznesowych) oraz warstwę wykonawczą (obsługa konkretnych spraw przez użytkowników końcowych).

W projekcie realizowanym dla MPK Kraków na platformie zostanie zamodelowany proces likwidacji szkody, odzwierciedlający specyfikę i wymagania spółki. W warstwie projektowej rozwiązania wykorzystany będzie moduł definicyjno-administracyjny CasePro Modeler, którego użytkownikiem jest administrator merytoryczny odpowiedzialny za zarządzanie rozwiązaniem od strony biznesowej. Z kolei realizacja pracy operacyjnej będzie odbywać się w module CasePro WebGUI, który pozwala na procesowanie spraw użytkownikom pełniącym różne role w procesie za pomocą standardowej przeglądarki internetowej. Co ważne, rozwiązanie umożliwia samodzielne wprowadzanie modyfikacji w przypadku zmiany wymagań dotyczących przebiegu obsługi procesu, bez konieczności programowania i angażowania dostawcy rozwiązania. Istnieje także możliwość udostępnienia partnerom zewnętrznym wybranych etapów obsługi procesu.

Rozwiązanie będzie wyposażone we wbudowany Moduł Raportów, który pozwala w graficzny sposób projektować i generować raporty oraz zapisywać je w jednym z kilkunastu dostępnych formatów (w tym Microsoft Excel), a także w Moduł Wydruków umożliwiający budowanie i generowanie dokumentów na podstawie wzorców zapisanych w Microsoft Word. Dzięki wykorzystaniu usług sieciowych (WebServices) oraz formatu XML możliwa będzie wymiana danych z innymi systemami funkcjonującymi w spółce.

***

  Informacje o Bonair SA

 

Bonair SA jest czołowym dostawcą usług i rozwiązań informatycznych dla branży finansowej, organów administracji publicznej, przedsiębiorstw handlowych, przemysłowych i usługowych. Firma istnieje na rynku polskim od 1991 roku, dostarczając usługi z zakresu projektowania i tworzenia aplikacji dedykowanych, wdrażając rozwiązania wspierające zarządzanie klasy ERP, CRM i BI oraz systemy do monitorowania i optymalizacji produkcji (MES). Bonair SA prowadzi również działania w zakresie integracji aplikacyjnej i systemowej oraz dostarcza infrastrukturę sprzętowo-systemową (m.in. serwerową, dostępową i sieciową). Od 2004 roku firma posiada certyfikat ISO 9001:2008, a systemem zarządzania jakością objęte są wszystkie procesy w firmie. W biurach w Warszawie, Bydgoszczy, Łodzi, Szczecinie i Wrocławiu firma zatrudnia przeszło 140 osób, w tym wysoko wykwalifikowanych analityków, projektantów, konsultantów, programistów i inżynierów systemowych. Więcej informacji na stronie www.bonair.com.pl.

 

Kontakt:

Ilona Tyczyńska
Account Manager
Sigma International (Poland) LTD
Tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 147
Mobile: 668 492 521
e-mail: ilona.tyczynska@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl

Elżbieta Więckiewicz
Account Manager
Sigma International (Poland) LTD
Tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 108
Mobile: 668 368 804
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl