Bonarka City Center zwycięzcą PRCH Retail Awards 2010
Bonarka City Center w Krakowie zwyciężyła w konkursie PRCH Retail Awards 2010 w kategorii: Marketing - Kampania Społeczna w dużym centrum handlowym. Prestiżowa nagroda została przyznana za działania pomocowe BCC, ukierunkowane głównie na dzieci.
Bonarka otrzymała nagrodę główną w kategorii marketingu społecznie zaangażowanego, za kampanię „Bonarka otwarta na dobre". Nawiązuje ona do działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, które BCC rozpoczęła jeszcze przed swoim otwarciem.
Stały się one jednym z priorytetów, budujących wizerunek Centrum jako galerii handlowej nowego typu - spełniającej inne niż standardowe (handlowe) funkcje. Dlatego BCC nadal angażuje się w działalność prospołeczną i pomocową, a także w kampanie aktywizujące środowisko lokalne.
„Jest mi niezmiernie miło, że przyznana nam nagroda dotyczy wyjątkowej kategorii, jaką są działania społeczne" - powiedziała Małgorzata Szychułda, Dyrektor Marketingu Bonarka City Center, odbierając nagrodę. „Znalezienie się w gronie zwycięzców i uznanie przez specjalistów naszych działań za najlepsze praktyki biznesowe w Polsce to ogromne wyróżnienie. Nie jest to także koniec naszych aktywności w tym zakresie - o czym już niebawem będzie głośno" - dodała.
W ramach nagrodzonej kampanii „Bonarka otwarta na dobre" m.in. podarowano dzieciom bony na kwotę 2 milionów złotych, młode talenty z Krakowa i okolic mogły rozwijać swoje pasje (w ramach akcji MOPS); aktywnie wspierano także działania Stowarzyszenia „U Siemachy" oraz innych organizacji pożytku publicznego (np. zbiórki datków).
Wręczenie nagród w konkursie, zorganizowanym przez Polską Radę Centrów Handlowych, odbyło się 12 października 2010 roku w Warszawie.
Nagrody Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH Retail Awards) są odpowiednikiem najbardziej prestiżowych w branży wyróżnień ICSC Solal Awards - Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych. Podstawą zgłoszenia do konkursu była obszerna, merytoryczna aplikacja, opisująca szczegółowo wszystkie ważne aspekty projektu. W tym roku nagrody PRCH Retail Awards przyznane zostały po raz pierwszy.
W ciągu ostatnich miesięcy Bonarka City Center w Krakowie zdobyła kilka znaczących nagród, m.in. najważniejsze wyróżnienie za Projekt Roku 2009, który równocześnie został uznany Najlepszym Centrum Handlowym (w kategorii mega: 75,001 + sqm GLA) w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów w branży nieruchomości w Europie - CEE Real Estate Awards. Również w kategorii: Duże Centrum Handlowe BCC została przyznana najwyższa statuetka w konkursie organizowanym przez BROG Media Biznesu - organizatora konferencji Shopping Center Forum & Awards.
Podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości i Inwestycji Real Vienna, jury konkursu Across Awards przyznało BCC tytuł Najbardziej Innowacyjnego Centrum Handlowego Europy Środkowej i Wschodniej Roku 2009.
Bonarka otrzymała także nominację do prestiżowego konkursu ICSC Solal Marketing Awards 2010; a na gruncie lokalnym - została uznana za Najlepsze Przedsięwzięcie Roku 2009 - Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Małopolski przyznało jej tytuł „Lidera Małopolski 2009".