Bonarka stawia na rozwój Podgórz
2014-03-07
Bonarka City Center z początkiem marca rozpoczęła nową kampanię reklamową inspirowaną Podgórzem. Teraz uruchamia konkurs grantowy, przeznaczając pieniądze na najciekawsze kulturalne lub edukacyjne inicjatywy na terenie dzielnicy.
Krakowskie centrum handlowe udowadnia tym samym, że chce jeszcze mocniej podkreślić piękno Podgórza. Organizacje pozarządowe oraz instytucje będą mogły uzyskać nawet do 10 000 złotych na realizację własnych projektów z obszaru edukacji i kultury. Działania mają być wdrażane do końca roku i mają być skierowane do lokalnej społeczności. To właśnie mieszkańcy Podgórza mają być najważniejszymi beneficjentami zgłaszanych działań.
Pieniądze można pozyskać zatem np. na zorganizowanie ciekawej jednodniowej imprezy dla młodzieży lub też cyklu zajęć pozalekcyjnych. Sfinansować można wydarzenia z pogranicza kultury i rozrywki oraz typowo edukacyjne, wyrównujące szanse uczniów mającej problemy z nauką. Ważne, by proponowane działania w rezultacie przynosiły satysfakcję podgórskiej społeczności.
Projekty oceniane będą przez specjalistów związanych z dzielnicą i mających pełną wiedzę o jej najważniejszych potrzebach. Gwarantuje to, że wybrane zgłoszenia będą najpełniej i najefektywniej odpowiadały na oczekiwania mieszkańców.
Regulamin konkursu znajduje się tutaj http://www.bonarkacitycenter.pl/download/events/Regulamin_konkursu_grantowego_Bonarka_dla_Podgorza.pdf, a formularz zgłoszeniowy – tutaj: http://www.bonarkacitycenter.pl/download/events/Formularz_wniosku_konkurs_grantowy.doc
Swoje propozycje można nadsyłać do 31 marca na adres konkurs.podgorze@bonarkacitycenter.pl lub przynosić osobiście do Dyrekcji Bonarka City Center (ul. Henryka Kamieńskiego 11). Na podany wyżej adres mailowy można także wysyłać wszelkie pytania dotyczące konkursu.
Konkurs grantowy jest częścią szerokiej strategii podgórskich działań, które Bonarka City Center planuje w tym roku. Wspomniana już nowa kampania reklamowa z Małgorzatą Kożuchowską nawiązuje do mało znanych, ale fascynujących ciekawostek z historii prawobrzeżnej części miasta. Kolejne działania skiero-wane będą m.in. do tamtejszych szkół.
Głównym partnerem medialnym całej kampanii, w tym i konkursu grantowego, jest Radio KRK FM.
Wasze komentarze (0):