Bosch ProTeam – nowy program Boscha dla profesjonalistów


Bosch ProTeam – nowy program Boscha dla profesjonalistów
2009-05-20
W maju ruszył program o nazwie Bosch ProTeam, który skierowany jest do profesjonalnych użytkowników elektronarzędzi. W ramach programu profesjonaliści z całej Europy mogą przetestować nowe produkty Boscha z linii niebieskiej oraz stać się ich właścicielami.

Można także wymieniać się swoimi doświadczeniami z innymi profesjonalistami. Platformą komunikacyjną dla nowego projektu jest strona www.bosch-pro-team.com, gdzie znajdują się szczegółowe informacje o programie, deklaracja uczestnictwa oraz wyniki testów.

Profesjonaliści profesjonalistom

Jeśli jesteś profesjonalnym użytkownikiem narzędzi i poszukujesz najnowszych rozwiązań w branży elektronarzędziowej - nowy program Boscha jest właśnie dla Ciebie!.

„Program Bosch ProTeam oferuje profesjonalistom możliwość przeprowadzenia własnego testu narzędzia i samodzielnego zapoznania się z nowinkami technologicznymi oraz podzielania się swoją opinią z innymi. Program jest projektem międzynarodowym. Biorą w nim udział profesjonalni użytkownicy elektronarzędzi z całej Europy. Stworzyliśmy wyjątkową platformę komunikacyjną, która pozwala udostępniać wyniki testów innym użytkownikom profesjonalnym elektronarzędzi na całym świecie. Myślę, że będzie to niezwykle ciekawe doświadczenie zarówno dla użytkowników narzędzi, jak również dla firmy Bosch." - powiedział Marek Krajewski, Brand Manager odpowiedzialny za sprzedaż narzędzi z linii niebieskiej w Polsce, komentując rozpoczęcie kampanii.

Od maja 2009 użytkownicy profesjonalni mogą przystąpić do Bosch ProTeam i zgłosić się do testowania narzędzi na stronie www.bosch-pro-team.com. Sprawozdania i wyniki testów prowadzonych przez uczestników programu będą publikowane także na tej stronie. Po wykonaniu testu użytkownik może zostać właścicielem testowanego przez siebie narzędzia.

Od bezprzewodowej wiertarko-wkrętarki do szlifierki kątowej

Profesjonaliści, którzy wezmą udział w teście, będą mieli do wyboru atrakcyjne, nowe produkty - nowości 2009: od akumulatorowej wiertarko-wkrętarki aż po szlifierkę kątową. Pierwszym narzędziem oferowanym w ramach akcji jest, dostępny na rynku od marca 2009, nowy młot udarowo-obrotowy z uchwytem SDS-plus - Bosch GBH 3-28 DFR Professional. Każdy, kto chciałby przeprowadzić indywidualny test narzędzia i przekonać się o jego zaletach, może zgłaszać się do 15 czerwca 2009 pod adresem www.bosch-pro-team.com. W porównaniu do innych młotów klasy 3 kg nowy model Boscha przekonuje najwyższą wydajnością i najniższym poziomem drgań. To kompaktowe narzędzie oferuje nie tylko o 20 % wyższą wydajność dłutowania, lecz także odznacza się o 20 % niższym poziomem drgań. Dzięki temu, zapewnia bardziej komfortową i mniej szkodliwą dla zdrowia pracę oraz nadaje się do bardziej wymagających prac związanych z wierceniem i dłutowaniem w betonie i murze.

W najbliższych miesiącach, będzie również możliwość przetestowania rekordowo wydajnej wiertarko-wkrętarka Bosch GSR 14,4 V-LI Professional oraz pierwszej na rynku, profesjonalnej wiertarki udarowej GSB 19-2 REA Professional z wbudowanym systemem odsysania pyłu. Na liście przeznaczonych do testu narzędzi pojawią się wkrótce także kolejne nowości z oferty firmy Bosch przeznaczonej dla użytkowników profesjonalnych. Warto zatem częściej zaglądać na stronę internetową, aby nie przegapić okazji do testu ciekawego narzędzia oraz poznać opinie innych profesjonalistów. Grupa Bosch jest wiodącym w świecie producentem techniki motoryzacyjnej i przemysłowej, dóbr użytkowych oraz technicznego wyposażenia budynków. Obroty przedsiębiorstwa, zatrudniającego 280 tys. pracowników, wyniosły w 2008 roku 45,1 mld euro. Założony w 1886 roku w Stuttgarcie przez Roberta Boscha (1861-1942) "Warsztat mechaniki precyzyjnej i elektrotechniki" to dziś wielki koncern reprezentowany przez spółkę Robert Bosch GmbH oraz około 300 spółek zależnych i regionalnych w ponad 60 krajach świata. Organizacja skupia ponadto ośrodki badawczo-rozwojowe i fabryki oraz dysponuje sprawnie funkcjonującą siecią dystrybucyjną. Aby utrzymać wiodącą pozycję technologiczną na rynku, Bosch przeznacza co roku ponad 3,5 miliardy euro na działalność badawczo-rozwojową, a w samym tylko 2008 roku przedsiębiorstwo zgłosiło do patentu ponad 3 tys. innowacji.

Społeczno-prawna struktura grupy Bosch zapewnia jej finansową niezależność i rynkową samodzielność. Umożliwia to przedsiębiorstwu inwestowanie w znaczące projekty, które zagwarantują mu przyszłość, a jednocześnie pozwala spełniać misję społeczną zgodną z przekonaniami założyciela firmy. 92% udziałów w spółce Robert Bosch GmbH należy do Fundacji im. Roberta Boscha. Funkcje rynkowe udziałowca wypełnia instytucja powiernicza Bosch Industrietreuhand KG.

Działalność grupy Bosch w Polsce obejmuje sprzedaż części samochodowych i urządzeń diagnostycznych, elektronarzędzi Bosch, Skil, Dremel i Rotozip, urządzeń grzewczych oferowanych pod markami Junkers i Buderus, systemów zabezpieczeń i sprzętu z zakresu napędów i sterowań (Bosch-Rexroth). Ponadto w Polsce odbywa się produkcja systemów hamulcowych Bosch (w Mirkowie koło Wrocławia), a także sprzedaż i produkcja (w Łodzi) sprzętu AGD w ramach spółki Bosch-Siemens Sprzęt Gospodarstwa Domowego (udział Boscha 50%).

Więcej informacji: www.bosch.com, www.bosch.pl

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl