Bożonarodzeniowa kampania Cukru Królewskiego, czyli słodko, łatwo i przyjemnie


Bożonarodzeniowa kampania Cukru Królewskiego, czyli słodko, łatwo i przyjemnie
2011-11-30
Rusza świąteczna kampania Cukru Królewskiego promująca innowacyjne produkty przeznaczone do wypieków, usprawniające pracę w kuchni. Działania reklamowe obejmą telewizję, prasę konsumencką i branżową.
W portfolio marki Cukier Królewski znajdują się jedyne na polskim rynku produkty, które dzięki wygodnym opakowaniom ułatwiają pracę amatorom kulinarnych przygód  i pozwalają ograniczyć konieczność używania wielu sprzętów kuchennych. Celem kampanii jest przedstawienie zalet korzystania z cukru pudru w młynku, cukru drobnego białego i trzcinowego w kartonie z zakrętką oraz idealnego do dekoracji świątecznych wypieków - cukru perlistego.   

Świąteczna kampania Cukru Królewskiego obejmuje lokowanie produktów w kąciku kulinarnym Dzień Dobry TVN (emisje grudniowe i styczniowe), reklamę i sponsoring w prasie konsumenckiej - „Tina”, Pani Domu”, „Gazeta Wyborcza – Palce Lizać” oraz w prasie branżowej. Działania wsparte będą kampanią PR w prasie i w Internecie.

Nadesłał:

Open Media

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl