Bożonarodzeniowa kampania Kieleckiego


Bożonarodzeniowa kampania Kieleckiego
2012-12-03
Już niewiele czasu dzieli nas od Bożego Narodzenia - czasu magicznego, odpoczynku w gronie najbliższych. Jednak jest to także okres wzmożonych przedświątecznych przygotowań, zwłaszcza w kuchni.

Dlatego z początkiem grudnia Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” - producent Majonezu Kieleckiego - rozpoczyna świąteczną kampanię promocyjną.

Materiały, które od 1 grudnia br. pojawią się w mediach będą promować sztandarowy produkt WSP „Społem” - Majonez Kielecki. Kampania obejmie najważniejsze kanały komunikacji tj. telewizję, internet, a także najbardziej poczytne tytuły „prasy kobiecej”. W promocji wykorzystane zostaną także portale społecznościowe – Facebook, NK itp. Na wybranych obszarach – Warszawa, Wrocław, Trójmiasto - wspomniane działania dodatkowo wsparte będą poprzez outdoor.

Z myślą o miłośnikach Majonezu Kieleckiego Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” z początkiem listopada wprowadziła do sprzedaży promocyjne opakowanie Majonezu Kieleckiego. Słoik o pojemności 700 ml został powiększony do 850 ml, przy zachowaniu dotychczasowej, rekomendowanej ceny. Sztandarowy produkt kieleckiej spółdzielni, dzięki  swojej kremowej konsystencji, będzie doskonałym dodatkiem do kanapek, wędlin i innych  tradycyjnych potraw. Jedno jest pewne - przy okazji Świąt Bożego Narodzenia nie powinno zabraknąć go na stole.
 

Nadesłał:

Publicon

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl