BPSC wprowadza system do zarządzania czasem pracy


2014-03-26
BPSC wprowadza portal pracowniczy rozbudowany o dwie aplikacje internetowe. Umożliwiają one planowanie i ewidencjonowanie czasu pracy, a także optymalizację kosztów zatrudnienia. To kolejne rozwiązanie wspierające obszar zarządzania zasobami ludzkimi, opracowane przez chorzowskiego dostawcę systemów ERP.

Plan zgodny z prawem

Narzędzie wspierające harmonogramowanie czasu pracy jest skierowane przede wszystkim do menedżerów. Służy do tworzenia, weryfikacji i zatwierdzania harmonogramów pracy osób zarówno zatrudnionych na etacie, jak i tymczasowo.
Wprowadzone w ubiegłym roku przepisy wymuszają na pracodawcach miesięczne planowanie zasobów ludzkich. Nasze oprogramowanie pozwala maksymalnie usprawnić ten proces, by zapewnić ciągłość pracy a jednocześnie optymalizować jej koszty – przekonuje Sławomir Kuźniak, Dyrektor Centrum Rozwoju Aplikacji Internetowych BPSC.

Tworzenie harmonogramów w oparciu o tę aplikację to również pewność, że są one zgodne z przepisami – mamy więc pewność, że np. czy przy ustalaniu planu nie przekroczono dziennej normy czasu pracy (norma pobierana z systemu KP) lub wymiaru czasu pracy w danym okresie rozliczeniowym. Aplikacja informuje także czy menedżer układając harmonogram respektuje 11-godzinną przerwę w pracy, prawo do 35-godzinnego ciągłego tygodniowego odpoczynku czy co 4 wolnej od pracy niedzieli. Zatwierdzony harmonogram jest przesyłany do systemów kadrowo - płacowych w celu ewidencji czasu pracy.

Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/rozwiazania_hr/bpsc_wprowadza_system_do_zarzadzania_czasem_pracy.html

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl