BrainJuice Group zyskuje kolejną markę do swojego portfolio


2015-08-12
Obecny od wielu lat na rynku leków OTC Fervex zdecydował się podjąć współpracę z agencją BrainJuice Group. Zadaniem agencji jest między innymi ugruntowanie leku w świadomości odbiorców jako specyfiku przyjaznego rodzinie.

Firma A&D Pharma Poland Sp. z o.o. dystrybutor leku Fervex w Polsce wybiera agencję interaktywną BrainJuice Group do prowadzenia działań reklamowych w Internecie. Zakres działań obejmie m.in. kampanię SEM oraz działania SEO dla strony https://fervex.com.pl/.

Fervex to marka z kategorii leków OTC na przeziębienie i grypę, od 17 lat obecna na polskim rynku. Dzięki unikalnej formule, Fervex kompleksowo zwalcza najbardziej uciążliwe objawy przeziębienia i grypy, szybko rozgrzewa i dodatkowo wspomaga organizm w walce z chorobą. Głównym składnikiem leku jest paracetamol - środek o sprawdzonym działaniu przeciwbólowym, zaś dodatek witaminy C wspomaga leczenie przeziębienia.

Grupa docelowa Fervexu została określona precyzyjnie - są to kobiety i mężczyźni powyżej 20 roku życia, ceniący ciepło domowe, troskę o najbliższych i grono zaufanych przyjaciół, na których można polegać.

 Wyzwaniem kampanii jest przede wszystkim ugruntowanie leku w świadomości odbiorców jako specyfiku przyjaznego rodzinie, który pomoże postawić nas i naszych bliskich na nogi w przypadku przeziębienia.

Firma zdecydowała się na współpracę z BrainJuice Group w wyniku przetargu.

Nadesłał:

BrainJuice

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl