Brandle.pl - nowe narzędzie do PR w internecie


2012-06-25
W tym tygodniu światło dzienne ujrzało nowe narzędzie do prowadzenia działań public relations w internecie. Brandle.pl pozwala na realizowanie kampanii marketingu szeptanego, monitorowanie informacji prasowych oraz kontrolowanie reputacji marki w wyszukiwarce Google.

W tym tygodniu światło dzienne ujrzało nowe narzędzie do prowadzenia działań public relations w internecie. Brandle.pl pozwala na realizowanie kampanii marketingu szeptanego, monitorowanie informacji prasowych oraz kontrolowanie reputacji marki w wyszukiwarce Google.

W czasach dominacji social media i Google budowanie wizerunku marki w sieci musi opierać się na tych kanałach komunikacji. Niepochlebna opinia internauty może wywołać negatywną burzę medialną i sprawić, że informacje niewygodne dla firmy pojawią się wysoko w wynikach najpopularniejszej wyszukiwarki.

Nowe narzędzie - Brandle.pl powstało z myślą o agencjach PR oraz firmach, które chcą skutecznie zarządzać rozpowszechnianiem informacji na temat marki w internecie.

Oprócz monitorowania, co się dzieje z naszą marką w internecie, Brandle.pl wspiera aktywne działania na rzecz propagowania pozytywnego wizerunku firmy, produktu lub usługi. Na przykład za pomocą serwisu utworzymy kampanię marketingu szeptanego o dowolnym zasięgu.

Główną zaletą narzędzia jest fakt, że wyręcza pracowników agencji lub managerów PR ze żmudnych i czasochłonnych zadań. Zaoszczędzony czas można wtedy poświęcić na działania bardziej kreatywne niż gromadzenie i porządkowanie informacji czy raportowanie.

Autorzy Brandle szacują, że narzędzie potrafi zaoszczędzić do 6 etatów przeznaczonych na zadania związane z obsługą klientów, zarządzaniem setkami zatrudnionych copywriterów, gromadzeniem informacji czy raportowaniem.

Wchodząc na Brandle.pl wybieramy jeden spośród pięciu pakietów, które możemy dopasować przede wszystkim do rozmiarów planowanych działań. Osoby odwiedzające serwis mogą bezpłatnie przetestować możliwości narzędzia przez miesiąc.

Brandle.pl posiada obecnie trzy narzędzia, za pomocą których możemy tworzyć nasze kampanie PR.

Pierwsze z nich - Buzz manager - służy do prowadzenia kampanii marketingu szeptanego na forach, blogach i innych miejscach w sieci. Zarządzanie copywriterami (agentami) i weryfikacja setek wpisów nie jest prostym zadaniem. Buzz manager sprowadza marketing szeptany do prostych czynności. Mając spisane założenia możemy wystartować z kampanią w ciągu kilkunastu minut. Organizację działań ułatwi nam gotowa bazy miejsc "szeptania" (wartościowe fora i blogi), baza agentów czy automatyczna weryfikacja i ocena wpisów. Na bieżąco  możemy śledzić postępy kampanii, dzięki przyjaznym zestawieniom i wykresom.

Z kolei Press monitor to narzędzie do automatycznego sprawdzania miejsc publikacji informacji prasowych. Zaawansowane algorytmy automatycznie analizują i filtrują listę znalezionych newsów, by przedstawić jak najbardziej trafne wyniki w raporcie.

Trzecim narzędziem jest Brand watch. Jak sama nazwa wskazuje, umożliwia ono monitoring marki. Narzędzie sprawdza i prezentuje wyniki Google dla słów kluczowych i adresów www związanych z marką. Pozwala na ocenę dwóch pierwszych stron wyników Google pod kątem szans i zagrożeń dla reputacji marki. Pokazuje także dzienne zmiany pozycji i nowości w wynikach.

Narzędzie oferuje również wsparcie dla zadań SEO. Gratką dla pozycjonerów w Brandle.pl jest możliwość zdobywania linków za pomocą kampanii marketingu szeptanego. Serwis pokazuje również linki zdobyte w trakcie działań typu press release. Nie mówiąc już o Brand watch, który jest dedykowany do zadań SEO PR i ochronie reputacji marki w wyszukiwarce Google.

Więcej informacji można znaleźć na http://www.brandle.pl

Nadesłał:

xmarketing

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl