BrandMaker liderem według Gartnera


2013-03-22
BrandMaker, europejski lider wśród dostawców narzędzi służących do Zarządzania Zasobami Marketingowymi (MRM), został po raz drugi z rzędu umieszczony przez firmę Gartner w kwadrancie liderów w raporcie "Magic Quadrant for Marketing Resource Management".

Coroczne zestawienie Gartnera stanowi jeden z najbardziej znaczących i prestiżowych raportów na rynku technologii IT wspierających biznes. „Cieszymy się, że mimo jeszcze bardziej rygorystycznych kryteriów oceny niż w zeszłym roku, zastosowanych przez Gartnera, po raz kolejny zostaliśmy uznani za jednego z liderów w dziedzinie Zarządzania Zasobami Marketingowymi" - podkreśla Mirko Holzer, CEO BrandMaker GmbH.

BrandMaker, łącząc kompetencje z zakresu marketingu i IT, dostarcza rozwiązania informatyczne optymalizujące zarządzanie działaniami marketingowymi, pozwalając firmom szybciej i łatwiej osiągać ich strategiczne cele marketingowe. „Zapotrzebowanie na tego typu wsparcie rośnie w szybkim tempie. Wzrasta także świadomość wśród kadry zarządzającej, jak ważne jest efektywne kontrolowanie tej kluczowej dla firmy dziedziny funkcjonowania. Cieszymy się, że nasze działania się do tego przyczyniają,
a my cały czas się rozwijamy, utrzymując jednocześnie pozycję lidera"
- dodaje Mirko Holzer, CEO BrandMaker GmbH.

BrandMaker posiada oddziały na rynku niemieckim, francuskim, norweskim, rosyjskim, angielskim i amerykańskim, a od 2013 roku również na polskim. Misją firmy BrandMaker w Polsce jest doradzanie przedsiębiorcom, jak zarządzać marketingiem, aby działania były skuteczne i efektywne z punktu widzenia czasu i budżetu, oraz łączyły wymagania o charakterze globalnym i lokalnym.

Nadesłał:

Agencja Triple PR
http://www.triplepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl