BRANSON KOMPLETUJE SOJUSZNIKÓW, ABY WESPRZEĆ GLOBALNE CELE ONZ
Richard Branson, właściciel Virgin Group, zbiera sojuszników do Global Goals Alliance – wirtualnej, globalnej armii, mające na celu walkę z największymi problemami obecnego świata.
To międzynarodowa kampania, zainicjowana przez fundację Virgin Unite, w której weźmie również udział Virgin Mobile Polska.
#TellEveryone to oficjalny hasztag inicjatywy, w którą firmy z grupy Virgin chciałyby zaangażować jak największą liczbę osób z całego świata – nie tylko swoich przedstawicieli, media, gwiazdy czy liderów opinii, ale całe społeczeństwo.
Siedemnaście globalnych goli ONZ:
Brak ubóstwa
Brak głodu
Dbałość o zdrowie
Odpowiednia edukacja
Równość płciowa
Czysta woda i dostęp do sanitariatów
Nowoczesna energia dla wszystkich
Godna praca oraz rozwój ekonomiczny
Przemysł, innowacyjność i infrastruktura
Zmniejszenie nierówności pomiędzy społeczeństwami
Miasta przyjazne dla środowiska
Odpowiedzialne korzystanie z dóbr Ziemi
Ograniczenie zmian klimatycznych
Życie pod wodą
Życie na lądzie
Silne instytucje stanowiące o pokoju i sprawiedliwości
Partnerstwo dla globalnych goli.
7-dniowa kampania Global Goals Allience będzie trwała od 26. września do 3. października.
Więcej informacji o projekcie oraz aplikacja dostępne są na:
www.globalgoalsalliance.org
Aby dołączyć do akcji wystarczy stworzyć własnego awatara-superbohatera w specjalne przygotowanej aplikacji. Dostępnych jest 17 rodzajów szablonów, które odpowiadają poszczególnym globalnych celom. Pozwala to w prosty sposób zamanifestować, który z nich uważa się za najważniejszy. Każdy awatar udostępniony w mediach społecznościowych, to kolejne osoby, które dowiedzą się o akcji. Wspierając inicjatywę nawet takimi małymi gestami każdy staje się superbohaterem w wirtualnym świecie, aby wpłynąć na realne zmiany na Ziemi.
Wśród Global Goals Alliance nie zabrakło awatarów samego Sir Richarda Bransona oraz jego rodziny.
W Polsce swoje awatary wykonali m.in. Grażyna Piotrowska-Oliwa – prezes Virgin Mobile oraz Victor Borsuk – Mistrz Polski w kitesurfingu i jednocześnie ambasador Virgin Mobile Polska.
Kampania Global Goals Alliance to z inicjatywa mająca szczytny cel, ale przy okazji również świetna zabawa. Mam nadzieję, że dzięki takim niestandardowym działaniom, o 17 globalnych celach ONZ usłyszy jak największa liczba osób. Pozwoli to zbudować pozytywny ruch w sieci, który następnie przełoży się na realne działania w rzeczywistości. Gorąco zachęcam do angażowania się w akcję i pokazywania innym, jak wiele mamy jeszcze przed sobą do zrobienia, podkreślając zarazem realność tego celu, kiedy połączymy swoje siły – komentuje Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska.
Każde nawet najdrobniejsze wsparcie jest ważne i wpływa na szerzenie świadomości, że skrajna bieda może zostać rozwiązana, zmiany klimatyczne - powstrzymane, a nierówności między ludźmi - zniwelowanie.
***
Virgin Mobile to jeden z największych i najpopularniejszych operatorów telefonii komórkowej na świecie, będący częścią Virgin – międzynarodowej grupy inwestycyjnej, założonej w 1970 roku przez Sir Richarda Bransona. W Polsce firma pojawiła się w 2012 roku z ofertą usług prepaid na wyjątkowo konkurencyjnych warunkach. Korzystne pakiety bez limitu i bez umowy wpisały się już na dobre w świadomość setek tysięcy młodych osób, które oczekują od operatorów najwyższej jakości usług idących w parze z brakiem zobowiązań.
Na świecie, poza telefonią komórkową, Virgin Group z powodzeniem działa w tak różnych branżach jak muzyka, transport, turystyka, usługi finansowe, zdrowie i uroda. Pod marką Virgin działa ponad 300 różnych firm.
Więcej informacji na: www.virginmobile.pl
Kontakt dla mediów/agencja:
Marta Jechna
24/7Communication
marta.jechna@247.com.pl
Tel.: 502 414 482
Kontakt dla mediów/Virgin Mobile:
Ewelina Płoskonka
Ewelina.ploskonka@virginmobile.pl
Tel.: 799 155 555
Nadesłał:
247Communication
|