BRE Bank ponownie zwycięzcą konkursu Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców!


BRE Bank ponownie zwycięzcą konkursu Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców!
2009-02-10
BRE Bank został zwycięzcą X edycji konkursu Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców otrzymując tytuł laureata i 6 Złotych Gwiazd. W kategorii oddziałów Godłem Promocyjnym uhonorowane zostały: Oddział Korporacyjny BRE Banku we Wrocławiu oraz Oddział Korporacyjny BRE banku w Kaliszu.

Tytuł Bankowca Polskiego Biznesu przyznano Krzysztofowi Gerlachowi, dyrektorowi Departamentu Bankowości Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Kapituła Konkursu przyznała BRE Bankowi nagrodę za profesjonalną dbałość o klienta biznesowego, wszechstronne doradztwo firmom z segmentu MSP, nieustanne unowocześnianie oferty produktowej oraz bardzo dobrą współpracę wewnątrz struktur bankowych. Nagrodę w imieniu banku odebrał Marek Łukowski, Dyrektor Banku ds. Bankowości Przedsiębiorstw i Zarządzania Bankowością Korporacyjną.

Specjalny, honorowy tytuł Bankowca Polskiego Biznesu przyznano Krzysztofowi Gerlachowi - dyrektorowi Departamentu Bankowości Małych i Średnich Przedsiębiorstw BRE Banku zaperspektywiczne spojrzenie na rozwiązywanie problemów MSP, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań zarówno w ofercie, jak i sposobach komunikacji z klientem biznesowym oraz ogromną dbałość o wysoki standard obsługi MSP, między innymi poprzez wzorowe zarządzanie zespołem Departamentu Bankowości Małych i Średnich Przedsiębiorstw".

Godłem Promocyjnym Oddział Przyjazny dla Przedsiębiorców zostały uhonorowane aż dwie placówki BRE Banku: Oddział Korporacyjny we Wrocławiu oraz Oddział Korporacyjny w Kaliszu.

Celem konkursu jest m. in. wspieranie budowy wysokiej kultury współpracy pomiędzy instytucjami finansowymi a przedsiębiorcami, popularyzowanie innowacji wprowadzanych w instytucjach finansowych, zmierzających do lepszego zaspokojenia potrzeb finansowych małych i średnich przedsiębiorstw oraz uzyskanie synergicznego efektu rozwojowego zarówno banków, jak i sektora MSP w Polsce.

Przyznawane nagrody służą wyróżnieniu tych instytucji finansowych, które miały istotny wkład w rozbudowę oferty kierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw oraz charakteryzują się rzeczowym podejściem i zrozumieniem specyfiki problemów przedsiębiorców. Godłem Promocyjnym nagradzane są te banki, które dokonały niezbędnego wysiłku, aby wykorzystać pojawiające się możliwości budowy silnych więzi z sektorem MSP, zarówno przy wykorzystaniu nowych technologii jak i potencjału ludzkiego.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl