Brother Polska z ITBC Communication


2013-04-25
ITBC Communication kontynuuje rozwój Działu Nowych Technologii. Do grona klientów agencji dołączyła firma Brother Polska.
ITBC Communication kontynuuje rozwój Działu Nowych Technologii. Do grona klientów agencji dołączyła firma Brother Polska.

Od początku kwietnia 2013 r. ITBC Communication obsługuje firmę Brother Polska – producenta urządzeń drukujących i rozwiązań do zarządzania dokumentami. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. 
W ramach współpracy agencja odpowiada za realizację działań zarówno z obszaru PR korporacyjnego, jak i PR produktowego. 

„Chcieliśmy powierzyć nasz wizerunek stabilnemu i zaufanemu partnerowi biznesowemu. Wyróżnikiem agencji ITBC Communication było dla nas jej doświadczenie w kompleksowej obsłudze klientów z obszaru IT. Decyzja o nawiązaniu współpracy z ITBC Communication była tym łatwiejsza, że zintegrowana wizja zaproponowanych działań komunikacyjnych ściśle odpowiada naszym potrzebom” – mówi Katarzyna Idzkiewicz, Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

„Nasze doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu działań komunikacyjnych dla firm z branży IT, przekłada się na dobrą znajomość rynku oraz mediów. Umiejętność proponowania i wdrażania efektywnych rozwiązań zawsze była wysoko oceniana przez naszych klientów. Nawiązanie współpracy z Brother Polska postrzegam jako potwierdzenie naszych kompetencji” – mówi Beata Lewandowska, Dyrektor Zespołu Nowych Technologii w ITBC Communication.

Ze strony ITBC Communication za projekt odpowiadają Bartłomiej Pasternak oraz Paweł Radzimski.

Nadesłał:

ITBC_Com

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl