Build-to-suit – nieruchomości szyte na miarę


2017-03-03
Rynek nieruchomości stawia przed inwestorami coraz to większe wymagania. Zmieniające się realia oraz oczekiwania konsumentów przyczyniają się do powstawania nowych usług takich jak np. build-to-suit.

BTS ma swoich zwolenników również w Polsce

Popyt na nietypowe inwestycje na rynku nieruchomości jest widoczny na polskim rynku już od kilku lat. Widoczne jest to m.in. w zapotrzebowaniu na obiekty w formule build-to-suit. Projekty typu BTS cieszą się dużą popularnością dzięki dowolności w zakresie: lokalizacji, wielkości powierzchni przemysłowej i biurowej, rodzaju współpracy (np. transakcji najmu bądź budowy celem sprzedaży inwestycji klientowi) i funkcji obiektu. Oznacza to, że podmioty gwarantujące tego typu usługi muszą mieć kompleksową i bardzo szeroką ofertę, która sprosta nawet najbardziej wygórowanym potrzebom klientów. Trend na budynki typu BTS zawitał do Polski wraz z potrzebami firm z zachodu, które pomimo i tak dużych możliwości na rynku nieruchomości nie potrafiły odnaleźć dla siebie odpowiednich rozwiązań. Jest to zatem znakomita alternatywa dla powierzchni już dostępnych.

Klienci spełniają swoje marzenia

Nieruchomości szyte na miarę zyskują na popularności, ponieważ ich najemcy mogą realizować swoje własne wizje. Dotyczy to klientów komercyjnych, jak również tych indywidualnych i tak naprawdę jedynym ograniczeniem podobnych inwestycji jest budżet. Bezpośrednie podejście wobec oczekiwań klientów decydujących się na nieruchomość dotyczy również aranżacji wnętrz. Dlatego elastyczne traktowanie potrzeb konsumentów jest tak ważne dla marki Urzędowski. – Zależy nam na tym, aby indywidualność zawarta w projektach marki Urzędowski była doskonałym uzupełnieniem wnętrz domów wszystkich naszych Klientów. Tworzymy okna i drzwi, które pozwalają wyrazić im swój własny, unikalny styl – mówi Jarosław Issel, Prezes Zarządu BMK Europe S.A, w którego skład wchodzi marka Urzędowski. – Stawiamy sobie również za cel spełnianie wszystkich, nawet najbardziej nieszablonowych oczekiwań Klientów – dodaje. Warto zaznaczyć, że w dążeniach do spersonalizowanego podejścia oraz spełniania konkretnych potrzeb, niezbędna jest także innowacyjność. Poszukiwanie nowych rozwiązań to niezbędny element wobec rosnących oczekiwań konsumentów.

BTS w praktyce

Odpowiedź na oryginalne i indywidualne potrzeby oznacza konieczność tworzenia niekonwencjonalnych projektów. W wyniku nowatorskiego podejścia do klienta marki Urzędowski powstała m.in. kolekcja okien stworzona przez duet Paprocki & Brzozowski skierowana do odbiorców oczekujących doskonałej jakości oraz poszukujących designu z najwyższej półki. Wyprodukowanie ekskluzywnej linii drewnianych okien jest wyrazem indywidualności oraz wykraczania poza utarte schematy. Klasyka połączona z nowoczesnym zdobnictwem to jeden z najczęściej występujących trendów w wnętrzach typu build-to-suit. Takie produkty można znaleźć w ofercie marki Urzędowski.

***

Marka Urzędowski jest obecna na rynku od ponad 25 lat. Przez ćwierć wieku istnienia, za priorytet uznawała jakość i innowacyjność. Strategia marki zawsze opierała się na wykorzystaniu nowych technologii i rozwiązań, oddziałując tym samym na rozwój całej branży. W przemyślany sposób dobierając wyselekcjonowane partie drewna i komponentów, Urzędowski od lat nadaje pomieszczeniom wyjątkowy charakter, będąc synonimem wysokiej jakości stolarki.

Nadesłał:

info@synertime.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl