Burger King "igra" z ogniem... i zdobywa sympatię strażaków
Sukcesem zakończyła się specjalna akcja Burger King przygotowana z okazji Dnia Strażaka. Tego dnia we wszystkich restauracjach sieci od rana pojawiały się liczne grupy strażaków – w mundurach galowych lub bojowych – w odpowiedzi na zaproszenie Burger King.
Grillowane na ogniu burgery serwowane były im za darmo, w symbolicznym podziękowaniu za hart ducha i odwagę.
„Dziękujemy sieci BURGER KING za niesamowitą niespodziankę, jeszcze nikt w Polsce niczego podobnego nie zrobił.”. „Fajny pomysł. W końcu ktoś nas docenił.” – takie i podobne komentarze pojawiały się ze strony strażaków, którzy w swoje święto odwiedzili restauracje Burger King. Grillowane na ogniu burgery zdecydowanie zdobyły ich uznanie – wydano ponad 1 600 zestawów m.in. zawierających kultowe Whoppery.
Widok tak wielu strażaków w Burger King w ich służbowych strojach zaskoczył tego dnia pozostałych gości restauracji, natomiast fani Burger King zgromadzeni na fan page’u marki mogli obserwować liczne wpisy ze strony strażaków z podziękowaniami, pamiątkowymi zdjęciami z restauracji i oczywiście komentarzami dotyczącymi smaku burgerów – prosto z ognia. Przy tak pozytywnych reakcjach z pewnością rozważone zostaną kolejne akcje Burger King skierowane do tej wyjątkowej grupy ludzi – odważnych, charyzmatycznych i dumnych z wykonywanego zawodu.
Akcja przeprowadzona została we wszystkich 22 restauracjach Burger King we współpracy z Wojewódzkimi Komendami Straży Pożarnej – dowolne zestawy Burger King serwowane były w Dzień Strażaka wszystkim strażakom, którzy odwiedzili tego dnia jedną z restauracji sieci w swoim służbowym ubiorze lub okazali dokument poświadczający wykonywany zawód.
***
Burger King to światowa sieć restauracji szybkiej obsługi, serwująca burgery grillowane na ogniu. Flagowy produkt Burger Kinga – burger Whopper – powstał 52 lata temu i każdy klient może go zamówić według swoich upodobań, zgodnie z filozofią „Have it your way”. Pierwsza restauracja Burger King została otwarta w 1953 r. w Miami, na Florydzie. Sieć obejmuje ponad 12.000 restauracji w ponad 73 krajach na całym świecie. W Polsce marka Burger King należy do koncernu AmRest, a 22 restauracje tej sieci zlokalizowane są w 13 miastach, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Radomiu i Częstochowie. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.burgerking.com.pl/ oraz na fan page marki na Facebooku: www.facebook.com/burgerkingpolska.
Dodatkowych informacji udziela:
Anna Marciniak Manager Solski Burson-Marsteller e-mail: amarciniak@solskibm.pl +48 (22) 242 86 16 +48 662 103 997 |
|
Nadesłał:
Witold Strzelecki
|