Business Ingelligence w kierunku Business Discovery
QlikTech ogłosił strategiczny plan, dzięki któremu QlikView.Next – platforma Business Intelligence nowej generacji umożliwiająca podejmowanie jeszcze trafniejszych decyzji – spowoduje kolejne zmiany na rynku BI.
QlikTech ogłosił strategiczny plan, dzięki któremu QlikView.Next – platforma Business Intelligence nowej generacji umożliwiająca podejmowanie jeszcze trafniejszych decyzji – spowoduje kolejne zmiany na rynku BI. QlikView.Next została zaprojektowana tak, by niwelować lukę pomiędzy rozwiązaniami opartymi na dashboardach i wizualizacjach a kompleksowymi platformami BI, które skupiają się na dostarczaniu statycznych, szczegółowych raportów.
Jako, że Business Discovery jako trend analizy danych umacnia się w firmach, QlikView.Next umożliwi użytkownikom biznesowym natychmiastowy wgląd w dane, a specjalistom IT wygodę i łatwość zarządzania systemem. Fundamentem platformy nowej generacji jest koncepcja Natural Analytics™. Odnosi się ona do naturalnej zdolności ludzkiego mózgu do przetwarzania złożonych informacji. Nawiązuje do sposobu, w jaki człowiek kierowany wrodzoną ciekawością zadaje pytania, wyszukuje, filtruje i znajduje powiązania między danymi, nadając im znaczenie, tym samym ułatwiając podejmowanie decyzji.
Klienci chcą zamienić pasywne otrzymywanie raportów na aktywny udział w tworzeniu analiz. Te zmieniające się oczekiwania przekonują ich do porzucania tradycyjnego BI na rzecz QlikView, w celu przekazania wiedzy osobom podejmującym na co dzień podstawowe decyzje, zwiększenia konkurencyjności firmy oraz wykreowania popytu na platformę Business Discovery jako podstawową bazę wiedzy w firmie – powiedział Marcin Mazur, Dyrektor regionalny na obszar Europy wschodniej, Grecji oraz Izraela w QlikTech. Stworzyliśmy kategorię samoobsługowego BI, które w centrum stawia użytkownika biznesowego. Obecnie kontynuujemy nasz rozwój na rynku tworząc platformę, którą firmy mogą wykorzystać jako główny punkt swojej strategii analitycznej.Całość artykułu dostępna jest tutaj: Business Ingelligence w kierunku Business Discovery
Nadesłał:
openmediagroup
|