BZWBK Leasing wspiera kobiety w prowadzaniu własnego biznesu


2017-03-08
Klientki BZWBK Leasing, które prowadzą małą lub średnią firmę mogą liczyć na wsparcie w sytuacji uszkodzenia mienia w miejscu prowadzenia działalności gospodarczej, lub wystąpienia awarii sprzętu.

Specjalny pakiet Office Assistance BZWBK Leasing przygotował wspólnie z Aon Polska i Europ Assistance Polska.

Prowadzenie biznesu to zajęcie pełne wyzwań. Czasami zdarzają się sytuacje, gdy psuje się sprzęt biurowy, następuje awaria sieci elektrycznej lub potrzebujemy wsparcia informatyka. Przedsiębiorcy poszukują wówczas doraźnej pomocy  fachowców, narażając się tym samym na wysokie koszty. Pomoc w rozwiązaniu takiej sytuacji może być szczególnie przydatna dla Pań, które prowadzą własną działalność.

Jak wynika z VII Ogólnopolskiego Badania Assistance przeprowadzonego przez Europ Assistance Polska, w sytuacji awarii lub usterki kobiety w zdecydowanej większości (59%) proszą o pomoc małżonka/partnera, lub specjalistę od napraw (28%). Z pomocy innych członków rodziny lub znajomych korzysta 10% Pań. Tylko 4% kobiet usuwa usterki samodzielnie.

Posiadanie pakietu office assistance daje przedsiębiorcom realne oszczędności. Koszty poszczególnych interwencji mogą wynosić nawet kilkaset złotych w zależności od rodzaju szkody. Dodatkowo szukanie specjalisty na własną rękę odrywa przedsiębiorców od ich głównej działalności biznesowej. W ramach assistance dla firm wszystkie usługi są nieodpłatne a dzięki wymaganym standardom firmy assistance realizowane są za pośrednictwem wyselekcjonowanych na rynku firm oferujących najwyższą jakość obsługi – mówi Urszula Szwarc, Zastępca Dyrektora Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.

Pakiet usług Office Assistance od BZWBK Leasing z pewnością będzie bardzo przydatny w sytuacji nieprzewidzianego zdarzenia. Jeżeli w sytuacji uszkodzenie mienia w miejscu prowadzenia działalności gospodarczej wskutek zdarzenia losowego lub kradzieży z włamaniem, będzie potrzebne wsparcie hydraulika, elektryka, ślusarza, dekarza, murarza, szklarza, czy technika urządzeń grzewczych i klimatyzacyjnych, ubezpieczony może skorzystać z takiej pomocy 3 razy w roku ubezpieczeniowym. W związku z awarią sprzętu biurowego  (kserokopiarka, drukarka, skaner, fax, niszczarka dokumentów) lub PC, osoba ubezpieczona może 2 razy w roku  liczyć na pomoc serwisanta i informatyka. Jeżeli naprawa takiego sprzętu nie jest możliwa na miejscu, Centrum Alarmowe organizuje i pokrywa koszty transportu sprzętu do najbliższego serwisu naprawczego. Koszty naprawy w serwisie oraz koszty części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych będzie musiał pokryć ubezpieczony.

Dodatkowo ubezpieczony ma nielimitowany dostęp do infolinii informacyjnej dotyczącej sieci usługodawców, infolinii prawnej i infolinii pracowniczej.

W ramach pakietu dostępny jest także serwis concierge, który pomoże w organizacji usług na życzenie klienta w tym m.in. organizacji biletów na koncerty, do teatru lub biletów lotniczych, organizacji prezentów, rezerwacji stolika w restauracji, czy dostawa kwiatów.

Z naszych doświadczeń w obsłudze podmiotów z sektora MSP wynika, że największą popularnością cieszą się świadczenia związane z interwencją informatyka, pomocą hydraulika, ślusarza, czy serwisem RTV i AGD – dodaje Urszula Szwarc.

 

Nadesłał:

Europ Assistance Polska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl