Call Center Poland z Toyota Motor Polska


Call Center Poland z Toyota Motor Polska
2011-04-14
Z okazji trwających Dni Otwartych Toyoty Call Center Poland na zlecenie tego klienta prowadzi projekt informacyjno-sprzedażowy do obecnych klientów.

 Działania te mają na celu potwierdzenie otrzymania materiałów informacyjnych, poinformowanie o specjalnej ofercie Premium oraz zbadanie zainteresowania nową ofertą samochodów.

W wyniku telefonicznego wywiadu konsultanci Call Center Poland budują bazę klientów zainteresowanych zakupem nowego samochodu w ciągu miesiąca i w dłuższym okresie. Wygenerowane przez call center leady sprzedażowe przesyłane są do dilerów Toyoty, którzy finalizują działania sprzedażowe. Wartością dodaną do podstawowych celów prowadzonego w CCP projektu było zaktualizowanie bazy danych klientów, która będzie wykorzystywana do kolejnych kampanii marketingu bezpośredniego prowadzonych przez Toyotę.

Według Adama Roguskiego z sekcji Zarządzania relacjami z Klientami z Toyoty, wzmocnienie kampanii promocyjnej działaniami call center spowodowało znaczny wzrost zebranych deklaracji zakupu i odwiedzin salonów, a w konsekwencji wzrost liczby sprzedanych samochodów.

- " W prowadzonych rozmowach mogliśmy ocenić również wartości niemierzalne, jak na przykład przywiązanie właścicieli samochodów do marki Toyota. Wyjątkowy klimat przeprowadzonych rozmów potwierdził zainteresowanie naszą ofertą " - powiedział Adam Roguski.

- Tylko kanał telefoniczny daje możliwości równoczesnego zcentralizowanego prowadzenia działań marketingowo-sprzedażowych do konsumentów i badania nastawienia konsumentów do marki na podstawie indywidualnych rozmów. Wyniki otrzymywane są w czasie rzeczywistym, co pozwala na szybką zmianę scenariusza rozmowy, optymalizując jakość oraz koszty kontaktu - dodaje Ernest Kargol, Dyrektor Sprzedaży Call Center Poland.

Strony deklarują chęć współpracy przy następnych tego typu akcjach.

 **

Call Center Poland - lider rynku usług call center od 1997 roku. Partner największych polskich i międzynarodowych firm w obszarze wsparcia sprzedazy, obsługi klienta i marketingu. Prekursor  trendów i innowator rozwiązań, najbardziej doświadczone i  nagradzane za efektywność usług BPO call center w Polsce. 



informacji udziela

Katarzyna Swatowska
Dyrektor Marketingu i PR
Call Center Poland SA
Tel: +48 (22) 4440444

www.ccp.pl
www.facebook.com/callcenterpoland1



 

 

Nadesłał:

marketing@ccp.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl