Call2Action – udane podsumowanie roku dla POS TV
Podsumowując kilka pierwszych miesięcy działalności firma Call2Action podkreśla, że POS TV czyli telewizja w miejscu sprzedaży, cieszy się coraz większym zainteresowaniem również i w Polsce.
Alternatywne i nowoczesne rozwiązanie dla reklamy już od kilku lat dynamicznie rozwija się w Europie Zachodniej.
- „Trafiamy bezpośrednio" - to hasło towarzyszy naszym działaniom od samego początku i doskonale odzwierciedla percepcję przekazu w POS TV. Polski rynek reklamy jest już gotowy na nowe medium, o czym może świadczyć fakt, że pod koniec ubiegłego roku zainstalowaliśmy 330 monitorów w 41 sklepach sieci delikatesów Piotr i Paweł. Daje nam to możliwość zaoferowania reklamodawcom około 4,5 mln kontaktów miesięcznie. Do końca roku planujemy rozbudowę sieci do 3000 odbiorników na terenie całego kraju - mówi Tomasz Sieniutycz, Dyrektor Biura Reklamy Call2Action.
Call2Action odnotowało udany debiut na polskim rynku, czego wyrazem może być docenienie tych kilku miesięcy działalności firmy przez miesięcznik Business Media tytułem BizTrendy w kategorii POS.
- Jesteśmy w trakcie rozmów z kolejnymi klientami, co ma szanse przełożyć się w niedalekiej przyszłości na połączenie wielu sieci detalicznych i bankomatowych. W ten sposób wzbogacimy znacznie naszą ofertę reklamową - dodaje Tomasz Sieniutycz.
W ubiegłym roku Call2Action nawiązało współpracę z kilkoma reklamodawcami, m.in. z „Dziennikiem" należącym do Axel Springer, „Gazeta Bankową", Totalizatorem Sportowym oraz Best Film. W ramach patronatu, jaki objęło nad kampanią społeczną „Ograniczenia prędkości ratują życie", przez cały październik wyświetlano na odbiornikach dwa spoty wspierające inicjatywę.
Więcej informacji: www.call2action.pl
Call2Action oferuje swoim klientom możliwość komunikacji marketingowej z wykorzystaniem POS TV, nowoczesnych nośników multimedialnych wykorzystujących technologię Digital Signage. Call2Action tworząc ofertę przygotowało także specjalistyczne oprogramowanie gwarantujące komfort prowadzenia kampanii i możliwości elastycznego zarządzania emisją.
Dzięki WAVE Multimedia - własnej, unikalnej platformie do emisji i zarządzania kontentem, Call2Action może skutecznie prowadzić kampanie w całej sieci ekranów. Nośniki Call2Action, zgodnie ze strategią wysokiej efektywności, montowane są w strefach zwiększonej percepcji odbiorców: ciągach komunikacyjnych, popularnych sieciach handlowych, miejscach relaksu etc.
Nadesłał:
ap
|