Captain Jack Cuba Libre – rusza kampania wspierająca nowość Kompanii Piwowarskiej
Wraz z pojawieniem się na sklepowych półkach nowego wariantu Captain Jack ruszy ogólnopolska kampania wspierająca sprzedaż.
Captain Jack, marka piwa o smaku rumu oferowana przez Kompanię Piwowarską, kontynuuje swój imprezowy rejs. Właśnie zabrała na pokład kolejny wariant – Cuba Libre. Piwo o smaku popularnego drinka trafi do sklepów w marcu, równocześnie wystartuje szeroko zakrojona kampania wspierająca sprzedaż.
Karaiby to fantastyczne źródło inspiracji, a Captain Jack czerpie z niego pełnymi garściami. Tym razem sięgnął po połączenie smaku karaibskiego rumu i napoju-ikony popkultury rodem z USA, które świat zna pod nazwą popularnego koktajlu Cuba Libre. Captain Jack Cuba Libre będzie dostępny w butelce bezzwrotnej o pojemności 400 ml z odkręcanym kapslem. To bardzo wygodne rozwiązanie, które docelowo znajdzie się we wszystkich wariantach piwa o smaku rumu; sprawi, że otwieracz stanie się zbędny, a imprezowanie – jeszcze bardziej bezproblemowe.
– Spotkania, imprezy, wyjścia ze znajomymi – tego wszystkiego bardzo nam brakowało podczas minionych miesięcy. Mamy nadzieję, że w tym roku choć trochę nadrobimy stracony czas – za sprawą niejednej kapitalnej imprezy, w towarzystwie nowego wariantu Captain Jack. Cuba Libre w naszej pirackiej wersji to doskonały smak drinka, 6% alkoholu i intrygujący wygląd. Dzięki niemu zabawa i przygoda mogą nabrać zupełnie nowego charakteru – mówi Izabela Ciupińska, odpowiedzialna za markę w Kompanii Piwowarskiej.
Wraz z pojawieniem się na sklepowych półkach nowego wariantu Captain Jack ruszy ogólnopolska kampania, w ramach której zaplanowano emisję spotu TV, silną obecność w mediach społecznościowych, na platformie Spotify i serwisach VoD oraz wyróżniające się materiały w punktach sprzedaży. Ponadto marka zaangażuje do współpracy znanych liderów opinii, aktywnych w social mediach. Autorem koncepcji spotu reklamowego jest agencja Grandes Kochonos, a za realizację odpowiadają Kuba Michalczuk (reżyseria), OTO Film (produkcja) i Platige Image (postprodukcja). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Zenith, działania w mediach społecznościowych poprowadzi Grupa Kreatywna CUKIER, za współpracę z liderami opinii odpowiada agencja Lettly.
Cuba Libre to już trzeci wariant pod banderą Captain Jack. Marka zadebiutowała w ofercie Kompanii Piwowarskiej we wrześniu 2018 r., zaś rok później do załogi dołączył Captain Jack Pirate Orange, piwo o smaku rumu i pomarańczy. Ubiegłoroczna kampania „Kapitalna domówka online”, z tytułem Best Alcohol Ad of the Month, znalazła się na szczycie globalnego TOP5 w kategorii „Alkohole”, który w kwietniu 2020 r. opublikował serwis branżowy AdForum,.
Nadesłał:
Igrstpa
|