Centrale telefonicznej IVR a ZAiKS


2018-01-03
Interactive Voice Response to system zapowiedzi słownych i reguł będących częścią programu centrali telefonicznej umożliwiających interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. Po wysłuchaniu nagranych komunikatów osoba dzwoniąca za pomocą telefonu wybiera poszczególne pozycje z menu.

Chciałbyś, aby Twoja firma była zaopatrzona w system centrali telefonicznej IVR? W takim razie powinieneś zwrócić uwagę na to, jaką muzykę odtwarzasz w tle podczas oczekiwania na połączenie.


Każdy z nas niejednokrotnie korzystał z takiego rozwiązania. Teraz, kiedy sami chcemy wprowadzić do swojej firmy taką usługę, warto zdać sobie sprawę, że muzyka lecącą w tle jest najważniejszym elementem IVR. Warto tę informację wziąć pod uwagę i pozostawić u klienta pozytywne doświadczenie odtwarzając spokojną, nieirytującą muzykę. Nagranie może zawierać tło muzyczne lub być uzupełnione muzyką, która umili czas oczekiwania na połączenie (music on hold).

Czy za odtwarzanie muzyki w tle podczas oczekiwania na połączenie trzeba dodatkowo zapłacić? Odpowiedź brzmi „tak”. Należy zgłosić się do odpowiednich OZZ w Polsce: ZAiKSSTOARTSAWP oraz ZPAV i uzyskać zgodę podpisując odpowiednią umowę licencyjną. Istnieje również możliwość uniknięcia opłat ZAiKS lub innych OZZ – wystarczy zaopatrzyć się w muzykę niezależną, która jest zwolniona od wszelkich opłat OZZ. Muzyka niezależna (bez opłat ZAiKS) oferowana przez APR Media, jaką można usłyszeć podczas oczekiwania na połączenie, jest łagodna i niedenerwująca klientów. Naszym celem zapewnienie idealnego muzycznego tła do rozmów telefonicznych, który wywoła pozytywny odbiór u naszego odbiorcy.

Nadesłał:

APR Media
http://aprmedia.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl