Ceramika Paradyż rozpoczęła drugi etap wdrożenia systemu Oracle Siebel CRM


2011-04-27
Oracle Polska informuje, że w firmie Ceramika Paradyż Sp. z o.o. rozpoczęła się druga faza wdrożenia korporacyjnego systemu CRM, którego głównym elementem jest pakiet Oracle Siebel CRM. Projekt prowadzi firma Devoteam SA (dawniej Wola Info SA), partner Oracle Polska.

System CRM budowany jest w oparciu o Oracle Siebel CRM w wersji 8.1. Jako platforma technologiczna wykorzystana jest Oracle Database, zaś platformą raportową dla systemu będzie pakiet Oracle Business Intelligence Enterprise Edition Plus 11g. Dodatkowo w ramach projektu zostanie zainstalowany zestaw Siebel Tools, środowisko narzędziowe przeznaczone do precyzyjnej konfiguracji parametrów aplikacji Oracle Siebel.

Devoteam jest głównym dostawcą i wykonawcą rozwiązania - w ramach projektu firma wykona kastomizację oprogramowania Oracle Siebel do specyficznych potrzeb klienta, a także integrację z działającymi w firmie Ceramika Paradyż Sp. z o.o. systemami zaplecza i aplikacjami dziedzinowymi - takimi jak CAD Decor Paradyż, GPS, system kontrolingowy, czy baza kodów pocztowych.

Wdrożenie rozpoczęło się od etapu analizy i przygotowania projektu technicznego. Obecnie zakończyła się pierwsza faza wdrożenia. Po zakończeniu dwóch kolejnych etapów, uruchomienie produkcyjne systemu planowane jest na sierpień 2011 roku. Rozwiązanie jest przygotowywane dla 100 użytkowników.

Wypowiedzi towarzyszące

"W związku z ciągłym rozwojem i częstą zmianą procesów biznesowych, Ceramika Paradyż Sp. z o.o. szukała rozwiązania, które nie tylko zaspokoi bieżące potrzeby firmy, ale również będzie w stanie elastycznie dopasowywać się do nowych projektów planowanych do realizacji w ciągu najbliższych lat" - ocenia Katarzyna Owczarek, Koordynator Systemu CRM - Kierownik Projektu - Ceramika Paradyż Sp. z o.o. "Podstawowym kryterium wyboru systemu CRM była jego funkcjonalność i zdolność do spełnienia wysokich wymagań naszej firmy. Po zakończeniu projektu spodziewamy się wielu korzyści biznesowych - m.in. takich, jak zmniejszenie kosztów budowy ekspozycji naszych produktów w sieci sprzedaży, a także lepsze planowanie i realizowanie działań Regionalnych Reprezentantów Handlowych".

"Grupa Paradyż przygotowując się do wdrożenia systemu rozpisała w zapytaniu ofertowym dokładną specyfikację swoich potrzeb - w pierwszym etapie większość ofert spełniało przedstawione wymagania" - komentuje Piotr Markowski, kierownik projektu z ramienia firmy Devoteam SA. "Jednak w drugim etapie konkursu należało zamodelować konkretne procesy klienta w wybranych systemach. Oferta Wola Info / Oracle jako jedyna sprostała temu wyzwaniu, co dawało gwarancję realizacji projektu zgodnie z założeniami".

Informacje o Grupie Paradyż

Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. oraz Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych, obecny na rynku od ponad 20 lat. Płytki marki Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy, są sprzedawane w blisko 40 krajach na całym świecie. Firma zdobyła liczne nagrody i wyróżnienia, m.in. „Laur Konsumenta", „Jakość Roku" „Perły Ceramiki UE", czy „Łazienka - Wybór Roku". Więcej informacji na stronie www.paradyz.com/

O Korporacji Oracle

Oracle jest największym na świecie dostawcą kompletnego, otwartego i zintegrowanego oprogramowania biznesowego oraz zestawów sprzętowych. Więcej informacji na stronie www.oracle.com

Znaki towarowe

Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii.

Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych.

Kontakt

Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795

Katarzyna.Pilarska@oracle.com

Oracle Polska na Facebooku

http://www.facebook.com/OraclePolska

Blog Oracle Polska

http://oracle-pl.blogspot.com/

Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl