Certyfikat Adwords Qualified Company dla agencji Artefakt


Certyfikat Adwords Qualified Company dla agencji Artefakt
2010-04-02
Artefakt, wrocławska agencja marketingu internetowego uzyskała w marcu 2010 tytuł Google Adwords Qualified Company i tym samym dołączyła do elitarnego grona firm oferujących usługi z zakresu marketingu internetowego na najwyższym poziomie.

Tytuł Kwalifikowanej Firmy Google potwierdza wysokie kwalifikacje firmy i jej doświadczenie w zarządzaniu kampaniami w wyszukiwarkach.

Aby ubiegać się o to wyróżnienie należy spełnić szereg warunków. Należy zatrudniać co najmniej dwóch kwalifikowanych specjalistów posiadających certyfikat Google Advertising Professionals. Agencja musi posiadać również doświadczenie w zarządzaniu wysokimi budżetami w kampaniach Google AdWords - co najmniej 100 tys. dolarów w ciągu 3 miesięcy.

W Polsce status Google AdWords Qualified Company uzyskało dotychczas 18 firm.

Agencja Artefakt specjalizuje się w promocji stron www. Usługi oferowane przez firmę to pozycjonowanie, kampanie linków sponsorowanych, konsulting w sprawach promocji internetowej, usability stron oraz ePR. Firma obsługuje ponad 300 klientów m.in. Ecco Holiday, Kolporter
czy IT Kontrakt.

Nadesłał:

Praktycy

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl