Charakter promuje technologię EPAR


Charakter promuje technologię EPAR
2011-01-12
Charakter Consulting od kilku miesięcy pracuje nad koncepcją marki i komunikacją wizerunku technologii EPAR, opracowanej przez jednego z największych polskich wynalazców – Lucjana Łągiewkę.

EPAR to rewolucyjna technologia pozwalająca na zabezpieczanie wszelkich obiektów fizycznych przed skutkami zderzeń.

 

Jej działanie oparte jest na zamianie znacznej części energii kinetycznej obiektów zderzających się na energię kinetyczną przetwornika akumulacyjno-rozpraszającego, a więc energia zamiast zamieniać się na pracę niszczącą obiekt, przekazana zostaje do mechanicznych akumulatorów. Zastosowanie EPAR umożliwia zredukowanie skutków zderzeń nawet o 90%.

Projekt EPAR, to instytucja której misją jest koordynowanie prac mających na celu udoskonalanie odkrytej technologii oraz zwiększenie skali komercjalizacji opracowanych z jej użyciem produktów. Obecnie analizowane jest wdrożenie technologii EPAR w przemyśle kolejowym, stoczniowym, lotniczym, górniczym oraz maszynowym.

– W ramach współpracy z Projektem zbudowaliśmy System Identyfikacji Wizualnej marki EPAR, który będzie wykorzystywany zarówno przez samą instytucję jak i spółki oraz organizacje z nią powiązane – informuje Sławomir Klimecki, prezes Charakter Consulting. Wzór odzwierciedlający w uproszczeniu działanie rewolucyjnego mechanizmu stał się ideą dla podstawowego logotypu. Znaki dla poszczególnych spółek ilustrują obszary, w których wykorzystywana będzie technologia EPAR. – Kolory logotypu nawiązują do barw narodowych, co uzasadnione jest przekonaniem twórców EPAR, iż technologia ta może stać się jednym z najlepszych polskich towarów eksportowych w XXI wieku – dodaje Klimecki.

Po zaprojektowaniu SIW Agencja zabrała się za egzekucję opracowanych zmian. W studio graficznym powstały dwujęzyczne projekty folderów, katalogów, roll-upów  oraz wizualizacja ekspozycji targowej. Od dwóch miesięcy prowadzone są również działania Media Relations, mające na celu umocnienie nowego wizerunku marki EPAR, jak również zwiększenie rozpoznawalności samego odkrywcy - Lucjana Łagiewki. Pierwsze efekty już są. Artykuły pojawiły się w lokalnej prasie oraz na wielu portalach internetowych. O technologii EPAR mówiono też w Wiadomościach TVP 1  w Faktach TVN. Na wielu forach ponownie rozgorzały dyskusje omawiające odkrycie Lucjana Łągiewki.

Obecnie specjaliści z Projektu EPAR prowadzą rozmowy z Europejską Agencją Kosmiczną. – Ciekawe – zastanawia się Klimecki –  gdy już uda im się wylądować w kosmosie, w jakich językach przyjdzie nam sławić ich dalsze sukcesy?

Nadesłał:

annacharakter

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl