Chcemy jasnych informacji!


Chcemy jasnych informacji!
2012-06-08
Trwa jedna z największych akcji konsumenckich w historii polskiego rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do druku. Setki ankiet zebranych dotychczas w „Wielkim teście” Black Pointa stworzą unikatową bazę wiedzy na temat oczekiwań klientów.

„Wielki test" to kampania Black Pointa skierowana do wszystkich użytkowników produktów do druku. Jej celem jest promowanie wysokiej świadomości konsumenckiej przy wyborze tuszów i tonerów. W ramach „Wielkiego testu" Black Point pyta o informacje, które ułatwiają wybór materiałów eksploatacyjnych. Przede wszystkim o czytelność i jakość oznaczeń na opakowaniach. Użytkownicy odpowiadają na te pytania dzięki ankiecie zamieszczonej na stronie www.blackpoint.pl. - Dajemy użytkownikom materiałów wszystkich firm i marek narzędzie, dzięki któremu mogą pokazać producentom i dystrybutorom, jakie informacje są im najbardziej przydatne podczas zakupów. „Wielki test" pokaże, jak odbiorca wyobraża sobie produkt idealny - tłumaczy Marta Maciejewska, menadżer produktu w Black Point SA.

Już wstępna analiza ankiet pozwala uzyskać interesujące informacje. Przede wszystkim, wbrew staremu przysłowiu, by nie oceniać książki po okładce - zdecydowana większość badanych uważa, że opakowanie odgrywa istotną rolę w procesie zakupów. Niezwykle istotne dla konsumentów są też dane dotyczące liczby stron, które można wydrukować danym produktem. - Tymczasem wciąż zdarza się, że na opakowaniu znajduje się informacja o pojemności produktu, która często nie przekłada się na liczbę stron, jaką można nim wydrukować. Dwa razy większa pojemność często nie oznacza dwa razy większej liczby stron. „Wielki test" ma pomóc skończyć z takimi praktykami - dodaje Piotr Drzewiecki, menadżer produktu Black Point SA.

Udział w ankiecie , „Wielki test" daje szansę na wygranie atrakcyjnych nagród. Pierwsze 50 osób, które udzieli odpowiedzi na wszystkie pytania otrzyma papiery fotograficzne Black Point. Nagroda główna, czyli drukarka Epson Stylus S22 razem z zestawem materiałów eksploatacyjnych producenta trafi do osoby, która w najciekawszy i najbardziej kreatywny sposób odpowie na zawarte w ankiecie pytanie otwarte.

- Jednym z najważniejszych elementów polityki realizowanej przez naszą firmę jest komunikacja z użytkownikiem. To dzięki opiniom osób, które codziennie używają naszych produktów, jesteśmy w stanie wprowadzać kolejne ulepszenia. Dlatego właśnie już po raz trzeci organizujemy akcję skierowaną bezpośrednio do użytkowników - mówi Kamila Yamasaki, prezes Black Point SA. - „Wielki Test" różni się jednak tym od naszych poprzednich kampanii, że ma być przyczynkiem do zmian nie tylko na poziomie naszych produktów, ale i całego rynku. Mamy nadzieję, że uda się zrealizować ten ambitny plan - dodaje.

Głosy w „Wielkim teście" można oddawać do 31 maja. 

Nadesłał:

Profitcomms

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl