Chcesz efektywnie zarządzać przedsiębiorstwem? Zagraj z Microsoft Dynamics!
Microsoft Dynamics proponuje interaktywną grę, która ma przybliżyć przedsiębiorcom sposób funkcjonowania narzędzi CRM oraz zainspirować ich do poszukiwania nowych wyzwań biznesowych. Microsoft Dynamics wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów, zmieniając dotychczasowy sposób przedstawiania możliwości swoich rozwiązań biznesowych z przestarzałej formy prezentacji produktowych w formie slajdów, w kierunku przeżywania prawdziwych emocji i uświadamiania sobie realnych korzyści związanych z wykorzystywaniem aplikacji Microsoft Dynamics CRM w firmie. W ten sposób Microsoft rozpowszechnia swoją filozofię CRM, która zakłada m. in. realne zapoznanie się z funkcjonalnościami systemu, pozwalające na wczucie się w rolę dyrektora przedsiębiorstwa, podejmującego strategiczne decyzje i osiągającego wytyczone cele.
W celu przybliżenia swoim Klientom realnych korzyści wynikających z użytkowania aplikacji biznesowej CRM, Microsoft Dynamics we współpracy z Pracownią Gier Szkoleniowych opracował grę strategiczną Archipelago, która pozwala na zaangażowanie się przez Klienta w zainscenizowaną sytuację biznesową i prowadzenie wirtualnego przedsiębiorstwa. Dzięki temu może on wypróbować aplikację Microsoft Dynamics CRM w przyjaznej atmosferze, która odzwierciedla jednak element rzeczywistej rywalizacji. Gracz może dokonać analizy wpływu swoich decyzji na osiągane efekty, mając możliwość działania wspartego aplikacją, jak i bez jej wykorzystania. Kluczowym elementem gry jest zapoznanie się z funkcjonalnością podpowiedzi dotyczącej najbardziej akceptowalnej oferty dla danego klienta.
- Zleciliśmy Pracowni Gier Szkoleniowych przygotowanie gry strategicznej Archipelago, która pozwala naszym Klientom wczuć się w realną sytuację biznesową i sprawdzić, jak zastosowanie aplikacji Dynamics CRM może wpłynąć na efektywność prowadzonej przez nich działalności i osiągnięcie sukcesu rynkowego - komentuje Piotr Kowal, ekspert ds. systemów CRM działu Microsoft Dynamics w polskim oddziale Microsoft. - Gra stwarza przedstawicielom różnych branż niepowtarzalną okazję do zapoznania się z ideą CRM, czyli możliwościami wykorzystania narzędzia w codziennym prowadzeniu biznesu - dodaje.
Okazją do przetestowania gry będzie cykl spotkań biznesowych organizowanych dla Klientów Microsoft funkcjonujących w różnych branżach - IT, finansowej, dóbr konsumpcyjnych oraz przemysłowej i usługowej.
- Taki sposób zapoznania Klienta z rozwiązaniem Dynamics CRM pozwala poznać mu element wyróżniający ten produkt na rynku, a mianowicie prostotę obsługi. Wynika ona z faktu, że aplikacja oparta jest na sposobie działania i znanym interfejsie Microsoft Office, w szczególności szeroko wykorzystywanego Microsoft Outlook - podsumowuje Piotr Kowal.
***
Informacje o firmie:
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.
Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją - Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office - którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. We Wrocławiu natomiast działa od 2008 roku Centrum Rozwoju Oprogramowania Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.
Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego" poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit", Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości", który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007". Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny" Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!". W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
***
Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com
Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com
Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com
Anna Wardziak
Audience&Partner Marketing Manager
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
kom. 0 505 191 551
e-mail: v-anward@microsoft.com
Nadesłał:
EW
|