Chiny największym rynkien dla Volvo


Chiny największym rynkien dla Volvo
2017-07-31
Volvo znacząco zwiększa swoją sprzedaż w Chinach, które stały się dla szwedzkiej marki największym rynkiem. Do końca roku w tym kraju sprzedanych powinno zostać 100 000 Volvo.

Chiny są obecnie jednym z najważniejszych i najszybciej rozwijających się rynków dla producentów samochodów segmentu premium. Nie inaczej jest w przypadku Volvo, którego sprzedaż w pierwszej połowie 2017 roku wzrosła o w samych Chinach o 27,6%. Dla porównania na bardziej ustalonych rynkach było to kilka procent.

Motorem napędowym sprzedaży jest w Chinach nowa seria 90, czyli flagowe modele szwedzkiej marki. Ważne są też mniejsze SUV-y, czyli popularne na całym świecie XC60. Mają one zapewnić Volvo na koniec 2017 r. historyczny wynik 100 000 sprzedanych samochodów.

W ostatnich latach to właśnie SUV-y stały się najważniejszymi samochodami w Chinach. Nic więc dziwnego, że również w przypadku kompaktowej serii 40, Volvo zacznie od auta tej klasy. XC40 będzie kolejnym modelem, który ma pomóc szwedzkiej marce w zdobywaniu nowych klientów w Chinach.

Nadesłał:

JK PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl