Chupa Chups z kampanią Gumy Balonowej
Wystartowała nowa kampania Perfetti van Melle promująca linię gum balonowych Chupa Chups. Za kreację oraz zakup mediów w kampanii odpowiada agencja mediowa Havas Media.
Z początkiem lipca rozpoczęła się kampania mediowa Perfetti Van Melle reklamująca linię gum balonowych Chupa Chups. Akcja promocyjna skupia się wokół trzech smaków gum – Tutti Frutti, Truskawka oraz kultowa Niebieska Malina, która dodatkowo barwi język. Jest to pierwsza koloryzująca guma balonowa na rynku zainspirowana lizakami Chupa Chups Colors, które od lat cieszą się ogromną popularnością. Cała linia produktowa Chupa Chups Guma Balonowa dedykowana jest konsumentom, którzy uwielbiają świetną zabawę i spontaniczną radość.
Działania promocyjne prowadzone są online, w tym na profilach społecznościowych marki. Za zakup mediów oraz kreację online odpowiada agencja mediowa Havas Media. Za kampanię na profilach marki w serwisach Facebook oraz Instagram odpowiada agencja G7/Livebrand, a na TikToku agencja DMG CTRL Krzysztof Budzyński.
Link do video:
https://www.youtube.com/watch?v=nkMZvWijq18
Perfetti Van Melle to jeden z największych producentów i dystrybutorów słodyczy oraz gum do żucia na świecie obecny w ponad 150 krajach. W swoim portfolio firma posiada globalne i kultowe marki tj.: Mentos, Chupa Chups i Fruittella, a dodatkowo na polskim rynku PVM jest dystrybutorem marek: Ricola, Fisherman’s Friend oraz The Belgian.
Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.
Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne podmioty – Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Socialyse (social media i content marketing). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Havas Intelligence. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.
Nadesłał:
PR Communication
|