Ciasta i desery Delecta w kampanii sponsorskiej


Ciasta i desery Delecta w kampanii sponsorskiej
2014-11-03
Od 1 listopada do końca grudnia br. potrwa telewizyjna kampania multisponsoringowa najbardziej popularnych ciast i deserów marki Delecta. W kontekście przedświątecznej sprzedaży, głównym celem działań jest wzmocnienie komunikacji oferty produktowej.

Bohaterami ośmiosekundowych billboardów sponsorskich są najbardziej popularne produkty z oferty Delecty: ciasto Czekoladowe Duża Blacha, Krem karpatka, Duży Budyń, proszek do pieczenia i aromat do ciast. Emisje zaplanowano w popularnych kanałach telewizyjnych, między innymi, w TVN przed serialem „Na Wspólnej”.

Kampania ma na celu wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako inspirującej i pomagającej w domowych wypiekach, dzięki szerokiej ofercie ulubionych i sprawdzonych mieszanek ciast, dodatków do pieczenia i deserów.

Za realizację kampanii odpowiadają: dom mediowy Starcom, który zaplanował media oraz agencja reklamowa DDB Warszawa - autor spotu telewizyjnego. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

 

Metryczka kampanii:

Czas trwania: 1 listopada - 31 grudnia 2014 r.

Klient: Rieber Foods Polska S.A.

Produkt: ciasta i desery Delecta

Rodzaj kampanii: wizerunkowa, produktowa

Media: TV

Kreacja spotu: DDB Warszawa

Produkcja spotu: DDB Warszawa

Dom mediowy: Starcom PR: Kolterman Media Communications

Nadesłał:

KMC

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl