Ciepła kampania Viessmann
Ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna grzejników Viessmann V6. Firma znana głównie z innowacyjnych systemów grzewczych, postanowiła przypomnieć klientom o swojej pełnej ofercie, w której znajdują się również grzejniki uniwersalne V6. Po raz pierwszy Viessmann zdecydował się na kampanię radiową.
Przedsiębiorstwo Viessmann oferuje wysokiej jakości, efektywne systemy grzewcze, które wykorzystują zarówno surowce kopalne, jak i odnawialne źródła energii. Pełna oferta Viessmann, od kotła do grzejnika, pozwala na zbudowanie pełnego systemu grzewczego, który pobierze, wytworzy i przekaże ciepło w pomieszczeniu. W związku z tym, że Viessmann kojarzył się głównie z kotłami grzewczymi, firma postanowiła skupić się na produkcie, które finalnie przekazuje ciepło - grzejnikach uniwersalnych V6.
Firma Viessmann chciała zarówno przypomnieć o grzejnikach, jak również podkreślić ich jakość, efektywność i dostępność cenową. Kampania była skierowana zarówno do klienta ostatecznego, jak również developerów i instalatorów. Stąd niezbędne było zróżnicowanie środków przekazu, aby dotrzeć do każdego potencjalnego klienta. Zdecydowano się na miesięczną kampanię we wrześniu, przed sezonem zimowym, w którym trwają prace wykończeniowe. Jako formę przekazu wybrano kampanię w prasie branżowej (instalacyjnej i wnętrzarskiej), dziennikach i tygodnikach. W Internecie, poprzez wyszukiwarkę Google, pozycjonowano grzejniki Viessmann. Dodatkowo wyeksponowano grzejniki na własnych stronach przedsiębiorstwa Viessmann, www.viessmann.pl, www.kotly.pl, www.piece.pl, a także na zewnętrznych, związanych z branżą stronach www. Firma Viessmann wysłała również mailing do klientów, instalatorów i sprzedawców, a także mailing personalizowany do developerów. Dodatkowo 285 największych firm developerskich w Polsce, otrzymało jeden grzejnik, wraz z informacją o produkcie i ofercie cenowej. W firmach partnerskich oraz Salonach Firmowych Viessmann pojawiły się ekspozytory z grzejnikiem, roll-upy, plakaty oraz ulotki. Aby zwiększyć zasięg, firma Viessmann zdecydowała się na kampanię outdoorową. Na layout-cie pojawiła się kobieta z dzieckiem. Postaci te przywołują pozytywne, ciepłe emocje. W tle widoczny jest grzejnik, zaś z boku hasło przewodnie: Viessmann - ciepło leży w naszej naturze oraz Nowe grzejniki V6, a także logo firmy. W całej Polsce, w okręgach przedstawicielstw handlowych Viessmann, przy głównych arteriach komunikacyjnych, pojawiły się podświetlane tablice 6x3m, w sumie 174 sztuki. Ponadto wydzierżawiono 3 tablice o formacie 8x24 m, które są zlokalizowane przy drodze A4 i A2, a także megaboard 8x 9,6 m, na Krupówkach w Zakopanem. Po raz pierwszy firma Viessmann zdecydowała się na kampanię radiową. Przez tydzień, od 14 do 20 września trwa kampania grzejników w Radiu ZET. Spot radiowy nawiązuje do layout- u prezentowanego na nośnikach zewnętrznych i w prasie. Podczas dyskusji mamy z dzieckiem, poprzez emocje związane z ciepłem, rodziną i komfortem, podkreślane są zalety grzejników, które to ciepło dostarczają, a także kompletna oferta grzewcza firmy Viessmann.
Za planowanie kampanii oraz zakup mediów była odpowiedzialna agencja Testa Communications.
Nadesłał:
Tyskacz
|