Cityboard Media promuje Gdańsk
Firma Cityboard Media objęła patronatem medialnym kampanię Gdańsk Europejska Stolica Kultury 2016.
Jako patron projektu Cityboard Media udostępnia jego organizatorom w sierpniu 2009 r. 100 nośników o formacie 6x3 m w Gdańsku i Warszawie. Program reklamuje sześć różnych layoutów, do pracy nad którymi zaproszono artystów związanych z Gdańskiem, takich jak m.in.: malarka Iwona Zając czy twórca komiksów Marek Lachowicz. Hasło przewodnie kampanii „Wolność Kultury, Kultura Wolności”, za pośrednictwem którego miasto i cały region ubiegają się o miano Europejskiej Stolicy Kultury 2016, można łatwo odnieść do wartości przekazywanych przez Gdańsk całej Europie. Pojęcia takie jak wolność, solidarność, dialog czy społeczeństwo obywatelskie właśnie tu nabierają wyjątkowego znaczenia.
– „Wolność Kultury, Kultura Wolności”, to nie tyle hasło, co wskazanie obszarów, w których poruszamy się przygotowując naszą aplikację konkursową. „Wolność Kultury” dotyczy wszystkich działań twórczych, prawa do wolnej wypowiedzi każdego artysty. To, jaką kulturę tworzymy, kiedy jesteśmy wolni, to obszar „Kultury Wolności” – mówi Aleksandra Szymańska, współautorka projektu Gdańsk Europejska Stolica Kultury 2016. – Cieszymy się, że wśród naszych partnerów jest Cityboard Media – traktujemy tę współpracę jako wspólne poparcie dla idei Gdańska w roli Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku.
Celem projektu Europejska Stolica Kultury jest integracja narodów kontynentu europejskiego poprzez prezentację bogactwa dziedzictwa kulturalnego Europy. Nadanie tytułu Europejskiej Stolicy Kultury wiążę się z przyznaniem zwycięzcy pomocy finansowej na realizację proponowanego programu, obejmującego 12 miesięcy działań. To prestiżowe przedsięwzięcie daje miastu i całemu regionowi szansę na rozwój, promocję i umocnienie pozycji w Europie, a także rozkwit turystyki i wzrost rozpoznawalności na arenie międzynarodowej. Co roku w ramach projektu wybierane są dwie stolice, jedna ze starej i jedna z nowej Unii Europejskiej. W 2016 roku tytuł otrzymają miasta z Polski i Hiszpanii. Oprócz Gdańska o miano Europejskiej Stolicy Kultury 2016 będą się ubiegać również inne polskie metropolie: Białystok, Katowice, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Toruń, Warszawa i Wrocław.
# # #
Cityboard Media - lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera
i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym.
W 2008 r. firma zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska, zdobyła także nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku 2008.
Dodatkowych informacji udzielają:
Agata Zawada
Specjalista ds. PR Cityboard Media
Mail: agata.zawada@cityboard.pl
Tel: 0 22 860 66 40 wew. 145/ 0 600 900 404
Cityboard Media Sp. z o.o.
Ul. Stawki 2
00-193 Warszawa
www.cityboard.pl
Agnieszka Sabat
Senior Account Executive
Mail: agnieszka.sabat@agencja21.pl
Tel: 0 22 511 13 85
Agencja 21
ul. Brukselska 44A lok. 4
03-973 Warszawa
www.agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|