Cityboard Media wyznacza trend przyszłości dla polskiego outdooru


Cityboard Media wyznacza trend przyszłości dla polskiego outdooru
2011-05-17
Cityboard Media przedstawia najnowsze rozwiązanie na polskim rynku reklamy zewnętrznej: ecolight™, wolnostojące urządzenie reklamowe będące najwyższym osiągnięciem technologii cyfrowej.
Wraz z ecolight  firma wprowadza unikalny w skali światowej zintegrowany, w pełni automatyczny system rezerwacji i zakupu czasu reklamowego on-line. Dzięki niemu  planowanie przekazu informacji  jest proste i łatwo dostępne dla każdego – jak nigdy dotąd.  Cityboard Media, jako pierwsza firma na polskim rynku reklamy zewnętrznej, wprowadziła do swojej oferty ecolight – wolnostojący nośnik reklamowy o powierzchni ekranu 9m². Materiały reklamowe prezentowane są na nim z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć technologii cyfrowej. Ecolight wyznacza nowy standard reklamy zewnętrznej: estetycznej, uporządkowanej, spełniającej wymogi bezpieczeństwa. Prezentuje statyczne obrazy z automatyczną kontrolą natężenia światła. Nośniki ecolight usytuowane są w ciągach ruchu o największym natężeniu, ale równocześnie tak, aby nie kolidować z istniejącą infrastrukturą drogową. Ich  wielkość jest zgodna z wymogami dotyczącymi powierzchni reklamowej na obszarach centrów miast, a poziom emisji światła podczas prezentacji obrazów spełnia światowe wymagania. Ecolight jest w stanie zadowolić najbardziej wymagających, dając do dyspozycji technologię o najwyższych parametrach. Jednocześnie z wprowadzeniem do swojej oferty nowego nośnika Cityboard Media uruchamia dedykowany, w pełni automatyczny system rezerwacji on-line. To unikalne oprogramowanie zostało zaprojektowane w całości przez Cityboard Media i jest pierwszym tego typu rozwiązaniem na świecie. Dzięki niemu klient z dowolnego miejsca i o dowolnej porze  ma dostęp do systemu rezerwacji, sam wybiera miejsce i czas dla prezentacji swojego materiału reklamowego. Ma także możliwość przyporządkowywania różnych grafik do poszczególnych odsłon swojej kampanii, jak też ich zmiany w trakcie kampanii.Nowatorskie rozwiązanie Cityboard Media prowadzi klienta - krok po kroku - przez proces rezerwacji, a następnie  zakupu wybranego czasu reklamowego. Wszystkie etapy składania zamówienia oraz realizacji płatności odbywają się on-line. Cityboard Media stworzyła klientom możliwość w pełni samodzielnego zarządzania prezentacją materiałów reklamowych: w każdej chwili klient może zalogować się do systemu i zaplanować kampanię. To znacząca zmiana dla sposobu planowania reklamy outdoorowej, rozwiązanie nie stosowane do tej pory nie tylko w Polsce, ale nigdzie na świecie. Łatwy sposób zakupu czasu  reklamowego na  ecolight powoduje, że jest on medium dostępnym dla każdego. Jest przeznaczony zarówno dla klienta indywidualnego, jak i korporacyjnego: można na nim zrealizować każdy budżet reklamowy, w tym także niewielkie zamówienie.   „Ecolight pozwala na niespotykaną dotychczas w reklamie zewnętrznej elastyczność dotyczącą wyboru czasu i miejsca, upraszcza i przyspiesza sposób składania zamówienia.    W skuteczny sposób rozwiązuje problem estetyki przestrzeni miejskiej i chaosu spowodowanego przez nadmierną liczbę urządzeń reklamowych. Przede wszystkim jednak, ecolightwraz z łatwym w użyciu, ale jednocześnie unikalnym, systemem rezerwacji on-line jest rozwiązaniem przełomowym zarówno dla polskiego, jak       i światowego rynku reklamy zewnętrznej,  który po okresie stagnacji i w dobie silnej konkurencji ze strony innych mediów potrzebuje nowego impulsu. W Cityboard Media połączyliśmy najnowszą myśl techniczną z nowatorskim systemem rezerwacji i sprzedaży, dzięki czemu staliśmy się liderem nie tyko na skalę Polski ale i na świecie” - podkreśla Michał Stan, prezes zarządu Cityboard Media. Więcej na temat ecolight na stronie www.cityboard.pl       # # # Cityboard Media działa na polskim rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym. Firma wielokrotnie doceniana i nagradzana przez klientów i środowisko branżowe. Laureatka pierwszych miejsc w rankingach magazynów MiMP, 4biz, Impact, m. in. czterokrotnie zajęła I miejsce w ogólnej ocenie Klientów w corocznym rankingu biur reklamy outdoorowej opracowywanym przez magazyn Media&Marketing Polska. Dwukrotnie zdobyła nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku 2008 i 2002. Nagrodzona statuetką Business Superbrand w 2008r. Wprowadza na polski rynek outdoorowy proekologiczne innowacje dbając o rozwój firmy i branży w tym kierunku.Dodatkowych informacji udzielają: Agata Zawada                                                              PR Manager Cityboard MediaMail: agata.zawada@cityboard.plTel: 0 22 376 99 00 wew. 145Cityboard Media Sp. z o.o.Ul. Mokotowska 100-640 Warszawawww.cityboard.pl Anna KoperAccount ExecutiveMail: anna.koper@agencja21.plTel: 0 22 511 13 85Agencja 21ul. Brukselska 44A lok. 403-973 Warszawawww.agencja21.pl    

Nadesłał:

agencja21

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl