CityTab: świąteczna oferta Colorovo


CityTab: świąteczna oferta Colorovo
2012-12-19
Grudzień to najlepszy okres dla sprzedawców i dystrybutorów sprzętu elektroniki użytkowej. Wśród prezentowych hitów tegorocznych świąt znajdą się tablety, smartfony i konsole. Wprowadzenie przez markę Colorovo w listopadzie tego roku tabletu CityTab okazało się strzałem w dziesiątkę.

Boże Narodzenie to dla Polaków jeden z najważniejszych okresów w ciągu roku. Do świąt przygotowujemy się już od początku grudnia. Co roku postanawiamy nie odkładać zakupu prezentów na ostatnią chwilę, ale rok w rok prawdziwa, przedświąteczna gorączka „dopada nas” na tydzień przed Wigilią.

„CityTab to doskonały pomysł na prezent świąteczny. Naszym celem było wprowadzenie na rynek w okresie wzmożonej sprzedaży przedświątecznej wysokiej jakości produktu w przystępnej cenie. Produkt spotkał się z dużym zainteresowaniem i bardzo dobrym przyjęciem, co potwierdziły nie tylko pozytywne recenzje ale i wysoka sprzedaż, odpowiadająca w 100% naszym oczekiwaniom.” – mówi Grzegorz Skobel, Product Manager, odpowiadający za rozwój produktowy marki Colorovo.

CityTab to unikalne połączenie wszystkich najważniejszych funkcji z punktu widzenia współczesnego użytkownika. Tablet z 7” ekranem posiada stały dostęp do sieci dzięki modemowi 3G oraz sieci Wi-Fi, wbudowany moduł GPS i wspomaganie A-GPS. Urządzenie to umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych GSM i z łatwością pomaga nam dotrzeć do celu dzięki aplikacji nawigacyjnej NaviExpert, którą klient otrzymuje gratis wraz z opłaconym abonamentem na 12 miesięcy.

„Naszym zdaniem, zainteresowanie tabletem wynika z bardzo dobrych recenzji rynkowych, jego konkurencyjności cenowej oraz unikalnej funkcjonalności.  CityTab to nowoczesny  tablet, który może być wykorzystywany zarówno jako smartfon oraz nawigacja. Walory użytkowe produktów Colorovo, atrakcyjne dla klientów końcowych, połączone z wartością dodaną, taką, jaką jest w przypadku CityTab’a aplikacja NaviExpert, są i będą elementem strategii marketingowej marki”- mówi Piotr Blachowski, Project Manager, odpowiedzialny za działania marketingowe marki Colorovo.

 „Produkty Colorovo są coraz lepiej rozpoznawalne i pozytywnie odbierane przez użytkowników, czego dowodem jest stale rosnąca sprzedaż naszej marki. Dążymy do tego, aby nowoczesny wizerunek marketingowy produktów Colorovo szedł w parze z ich walorami użytkowymi i jakościowymi, przy zachowaniu konkurencyjnych cen.

Dzięki temu, oferta Colorovo jest doceniana przez naszych partnerów handlowych.

Już niemal 2000  resellerów w obszarze geograficznym działania grupy ABC Data regularnie kupuje produkty marki.

To sprawia, że stale rośnie dostępność oferty Colorovo dla użytkowników końcowych. Chcemy tę tendencję wzmacniać poprzez rozwój relacji z silnymi partnerami prowadzącymi sprzedaż internetową oraz uruchamiając projekt „referencyjnej sieci sprzedaży”, dedykowany małym i średnim partnerom, którego uczestnicy otrzymają od nas szczególne wsparcie logistyczno-serwisowe oraz marketingowe.” – powiedział Dobrosław Wereszko, członek zarządu ABC Data S.A., odpowiedzialny za rozwój projektu marki własnej.

Nadesłał:

Colorovo
http://pl.colorovo.eu

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl