Claudia & Top Secret


Claudia & Top Secret
2013-02-20
Po raz trzeci marka Top Secret wraz z miesięcznikiem Claudia proponują czytelniczkom i klientkom limitowaną kolekcję Claudia & Top Secret.

Projekt ma charakter wizerunkowo - sprzedażowy. Na łamach marcowego numeru miesięcznika Claudia, który ukaże się na rynku  21 lutego zaprezentowano kilkustronicową sesję mody specjalnie dedykowaną kolekcji.  Wydanie ma  2  zamienne okładki  z tej właśnie sesji.  Tego dnia ubrania i akcesoria trafią też do sprzedaży w sieci sklepów Top Secret w całej Polsce , gdzie zostaną w specjalny sposób wyeksponowane  i oznaczone.  Dodatkowy  komunikat pojawi się również na witrynach. Wsparciem sprzedaży jest specjalny -25% rabat na zakupy kolekcji w całej sieci Top Secret oraz sklepie internetowym  dla czytelniczek Claudii , obowiązujący do 31 marca.

Linia  składa się z wiosennych ubrań i dodatków, obejmujących  różnorodny asortyment , w sumie jest to  65  modeli  i 160 tysięcy sztuk ubrań i akcesoriów (w tym 39 modeli ubrań i 26  akcesoriów). Klimat kolekcji Claudia & Top Secret jest bardzo wdzięczny i romantyczny. To poetyckie potraktowanie kobiecości poprzez delikatne, zwiewne tkaniny , plisowania, falbany oraz liczne koronki, pojawiające się za równo w klasycznych odcieniach bieli i czerni jak i w bardzo modnych odcieniach pastelowych. Elegancki charakter podkreśla wysublimowana paleta kolorystyczna opierająca się na delikatnych rozbielonych beżach, kremach, różach i szarościach, przełamanych koralowym różem.  Ważne znaczenie ma tu również złoto, pojawiające się w wykończeniach np. zamkach oraz biżuterii. Ogólny look jest miękki, łączący w sobie kontrasty np. długą, plisowaną spódnicę łączymy z kurtką eko-skóry. Pojawiają się również kobiece płaszczyki w mocnych odcieniach np. koralowego różu lub z kontrastowymi wstawkami.

Marcowe wydanie Claudii  ze specjalną kolekcja Top Secret wspierane jest kampanią telewizyjną (TLC, Club TV, Polsat Cafe, Zone Reality, Zone Romantica, TVN Style i TVN 24), radiową (Wawa, Vox, Plus, Zet), prasową (Gala, Glamour, Focus, Moje gotowanie).

Projekt zyskał  też wsparcie marketingowe w postaci  artykułów promocyjnych na portalach.

 

Nadesłał:

Zofia Berut

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl