Co łączy japońskie kimono z telewizorem LCD marki Funai?


Co łączy japońskie kimono z telewizorem LCD marki Funai?
2009-12-08
Od grudnia firma Funai rozpoczęła prasową kampanię wizerunkową podkreślającą japoński rodowód marki.

Na łamach magazynów Playboy i CKM (wyd. Marquard Media Polska) Funai zaprasza do poznania japońskiej tradycji kojarzonej z legendarną dbałością o detale i nieustannym dążeniem do doskonałości.  

Przez 12 edycji obu miesięczników produkty marki Funai będą pokazywane  w reklamach razem z ikonami japońskiej kultury. W ten sposób Funai opowie o kolejnych cechach swoich produktów uwydatniając ich jakość i niezawodność.  W reklamie rozpoczynającej tę kampanię pojawia się motyw dziewczyny w kimono, które nawiązuje do zaawansowanej technologii, precyzji i staranności z jaką wykonywane są kimona i telewizory Funai. 

W grudniowym numerze Playboya Funai zaprasza także do udziału w świątecznym konkursie sms, w którym do wygrania są 20% rabaty na zakupy w sklepie internetowym oraz śnieżnobiałe telewizory LCD. Konkurs trwa do końca roku. Szczegóły można znaleźć na stronie internetowej www.funai.pl.  

Nadesłał:

Funai
http://funai.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl