Co wziąć pod uwagę wybierając gadżety firmowe?


2015-06-22
Szukając sposobów na skuteczną promocję naszej firmy wśród partnerów handlowych często odwołujemy się do możliwości, jakie otwierają przed nami gadżety reklamowe.
Nie można nie zgodzić się z tym, że są one rozwiązaniami wyjątkowo popularnymi, coraz częściej jednak słyszymy o tym, że ich wykorzystanie nie zawsze przynosi jednakowo satysfakcjonujące rezultaty. Warto zatem zadać sobie pytanie o to, jakie aspekty brać pod uwagę dokonując ich wyboru, aby w przyszłości nie trzeba było ich żałować.

Kto otrzyma gadżety?
Dopasowanie gadżetów do potrzeb odbiorców wydaje się czymś oczywistym, tymczasem okazuje się, że pomijanie tego aspektu jest jednym z najczęstszych błędów popełnianych przez osoby, które wykorzystują tego typu rozwiązania w kampaniach promocyjnych. Co ważne, wcale nie trzeba przygotowywać skomplikowanych ankiet i badać preferencji klientów, na ogół wystarczy bowiem chwila refleksji na temat tego, o jakich klientów chcemy zabiegać, kim są, czym się zajmują i jakie mają potrzeby.

Czemu mają służyć gadżety?
Teoretycznie, gadżetom przyświeca tylko jeden cel, są one bowiem elementami wykorzystywanymi do promowania firmy. W praktyce jednak sytuacja jest nieco bardziej złożona. Osoby zawodowo zajmujące się kampaniami promocyjnymi zwracają uwagę na to, że gadżety mogą zarówno oswajać z firmowym logo, jak i informować o ofercie danego przedsiębiorstwa. W tym pierwszym przypadku dobrym pomysłem jest kubek o atrakcyjnym wyglądzie, w drugim zaś sprawdza się oryginalna, ozdobna próbka firmowego produktu. Niekiedy gadżety nie informują zresztą o firmie w sposób dosłowny i przyjmują postać niezobowiązujących upominków wolnych nawet od firmowego logo.

Co gadżety mówią o firmie?
Osoby, które otrzymują gadżety reklamowe, wyciągają na ich podstawie pewne wnioski, przed wypuszczeniem kolejnej ich partii, np. http://www.easyb2b.pl/dlugopisy, wskazane jest więc przyjrzenie się im w sposób nieco bardziej krytyczny niż ma to miejsce zazwyczaj. Kluczem do sukcesu wydaje się w tym kontekście wysoka jakość rozwiązań tego rodzaju, świadczy ona bowiem o szacunku firmy wobec jej klientów.

Nadesłał:

JustynaZ

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl