Comarch Cloud Service Management & Billing już na rynku


Comarch Cloud Service Management & Billing już na rynku
2010-07-29
Odpowiadając na potrzeby związane z oferowaniem usług „w chmurze”, Comarch prezentuje kompleksowe rozwiązanie w dziedzinie Cloud Service Management & Billing, ułatwiające transformację biznesu.

Comarch Cloud Service Management & Billing  jest rozwiązaniem dedykowanym dostawcom usług "w chmurze" (Cloud Computing Service Providers) oferujących jakiekolwiek usługi w modelu SaaS i wymagających systemu do zarządzania tego typu usługami i rozliczeniami.

Może być także zastosowane przez Data Center dostarczających usługi w modelu IaaS, a także operatorów telekomunikacyjnych szukających zwrotu z inwestycji w infrastrukturę i systemy IT przez wprowadzanie do swojej oferty nowych produktów. Rozwiązanie nie tylko upraszcza transformację ku oferowaniu usług "w chmurze", ale także wspiera procesy biznesowe, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzania danymi i subskrypcjami, zarówno w prywatnymi jak i publicznymi.

Comarch Cloud Service Management & Billing wspiera różnorodne modele biznesowe,  od infrastruktury i wykorzystania usług, poprzez zarządzanie usługami i zasobami sieciowymi, a kończąc na rozliczaniu usług w modelu "Cloud". Comarch umożliwia też sprawną transformację w kierunku oferowania usług "w chmurze". Obejmuje ona  migrację danych, weryfikację definicji procesów, przykładowe dane generowane dla testowania, raporty, czy historię migracji.

- Rynek oferowania usług "w chmurze" powiększa się gwałtownie i zgodnie z szacunkami Gartnera osiągnie 68 miliardów USD z końcem roku 2010. Jako liderzy w oprogramowaniu dla operatorów telekomunikacyjnych zdecydowaliśmy, że musimy odpowiedzieć na ten trend dedykowanym rozwiązaniem. Wierzymy, że na to rozwiązanie padnie właśnie wybór wszystkich firm oferujących usługi "w chmurze" prywatnej oraz publicznej - mówi Krzysztof Kwiatkowski, BSS Product Manager, Comarch SA.

Comarch Cloud Service Management & Billing zapewnia dostarczenie najwyższej jakości usług do końcowych klientów, gwarantuje optymalizację biznesu i wzbogacenie podstawowego portfolio oferowanych przez operatorów usług telekomunikacyjnych. Krótki czas potrzebny na wdrożenie oraz proste i intuicyjne zarządzanie prowadzi do zmniejszenia kosztów (OPEX oraz CAPEX).

Nadesłał:

pawel.kozyra@comarch.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl