Comarch wdraża platformę dla norweskiego przewoźnika


2013-07-02
Comarch zakończył wdrożenie platformy Unified IP dla firmy Hurtigruten, czołowego morskiego przewoźnika w Norwegii, który obsługuje kursy pasażerskie i towarowe od 120 lat.
Wdrożenie zrealizowano wspólnie z firmą Aspect, której Comarch jest jedynym partnerem w tej części Europy. Rozwiązania Aspect Unified IP stanowi system zunifikowanej platformy komunikacyjnej pozwalającej na uzyskanie jak najlepszej informacji o dostępności konsultantów i supervisorów. Dzięki niemu współpraca pomiędzy osobami odpowiedzialnymi za wysublimowaną obsługę klienta staje się bardziej efektywna, pozwalając jednocześnie na załatwienie większości spraw już podczas pierwszego kontaktu.
W skład wdrożonej platformy Unified IP wchodzą następujące elementy składowe:
system automatycznej dystrybucji połączeń przychodzących [ACD]
automatyzacja kampanii wychodzących [PDS]
samoobsługowy portal głosowy [IVR]
wsparcie poczty elektronicznej
obsługa wiadomości tekstowych [SMS]
czat i komunikator oraz czaty i system natychmiastowego powiadamiania [IM] wspomagają organizacje, dla których najwyższa jakość obsługi klienta jest zadaniem najważniejszym
Współpraca z amerykańską firmą ASPECT, liderem UIP na globalnym rynku, którego rozwiązanie było wybrane przez klienta i wdrożone przez Comarch, przyniosło Comarchowi referencję, która otwiera możliwości pozyskania kolejnych projektów na rynku skandynawskim w zakresie własnych rozwiązań.

Nadesłał:

pawel.kozyra@comarch.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl